| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S : gokart sport 2000 rotax max
|
1374 besök totalt |
|
Säljer min Gokart pga tidsbrist... Maranello chassi årsmodell -02 med -03 ans plast motor Rotax max -01 i fint skick går bra inga problem att sätta konkurrenskraftiga tider med. Alfano tidtagare med temperatur mätning Elstart på karten gör det till en perfekt "hobbykart" att åka och ta ett par varv med när man känner för det... Tillbehör: -En uppsättning regnfälgar med däck -En uppsättning Magnesium fälgar med däck - Samt dom helt nya alu fälgarna som sitter på - Ny fin kartvagn - Extra bakaxel 50mm - Extra bakdrev lite olika nya Karten har gått väldigt lite.. Jag köpte den hösten -04 av en kille som inte kunnat köra hela säsongen pga ryggproblem. körde själv ca 4,5 timmar på hösten. säsongen -05 tränade jag bara 3 gånger (1 timme) Säsongen -06 ej körd ännu om priset känns fel ge mig ett bud... det är ju dock massa småplock med inte bara en ren kart plocket kostar.... Pris: 20 000:- Mikael Borggren 0708-411754 _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
![]() |
SÄLJES
|
1374 besök totalt |