Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
955 besök totalt |
Banträff Rudskogen - BARA FÖR TJEJER
Hittade på zatzy:
Kunde kanske vara något? Jag har nog tänkt anmäla mig ![]() _________________ Marita Stjärnek |
||
Vad jag har kunnat läst mig till i slutet av juli Jag skickade ett mail men prexist datum visste de inte och inte kostnaden än, de kollar intresse än _________________ Marita Stjärnek |
||
Kan bara säga något till er tjejer att nu missade ni en jätte bra chans att prova-på bankörning
Det var en jätte kul dag igår. Vi var 24 tjejer som körde, tror det var 3 eller 4 intruktörer man kunde ta hjälp av. Inte många bilar på banan samtidigt. Själv passade jag även på att gå lite mer förarutbildning först, och sedan var det master varv i en Porsche Cayenne och sedan ut och prova ![]() Rudskogen var en rolig bana och då inte på norska ![]() Åkte med i en OpelCorsa som gick 6-timmars lopp i Norge. Var verkligen bra eftersom den hade ungefär 155 hk och framhjulsdriven så var det ju ungefär som min egna (även om min är så mycket tyngre och inte anpassad riktigt) och sedan följde även intruktören som körde Corsan med i min när jag körde. Lärde mig otroligt mycket. En helt otrolig dag var det, även om min bil en av de muskelsvagaste. Men jag höll jämntakt med en Cossie, jag tog in på henne kurrvorna och blev efter på rakorna ![]() Dagen blev lite lång då vi körde dit och hem samma dag, 50mil enkelväg :shock: men men det var det värt. (Upp kl 3:30 och kom hem 0:30) Kostnaden blev för kurs+bankörning 800 NOK (dvs 930 SEK) Endast bankörning 400 NOK om det blir fler gånger rekommenderas det verkligen _________________ Marita Stjärnek |
||
Här kommer ett smakprov på bilderna..
Resten av bilderna finner Ni här: www.peugeot20zex.se/galleri/Girlsgof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Marita Stjärnek |
||
Verkar varit ett lyckat event! Hoppas tjejerna som var med blev riktigt bitna!
Själv har jag solat och badat på rivieran - låååångt från alla räserbanor ![]() Har varit skönt med lite distans, men nu är jag på g igen. Full gas! ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
955 besök totalt |