| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: R-däck innan helgen.. 18 alt 19"
|
640 besök totalt |
|
Köper gärna r-däck omgående för vettigt pris. Intressanta dimensioner är: 225/40-19, 235/35-19, 235/40-19 samt 245/35-19 + 255/35-19, 265/30-19 samt 275/30-19 Samma dimensioner i 18" är intressant men då med fördel om fälgar passande min m3a finns att sälja med..
Mvh Evers _________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
|
_________________ BMW MC-klubben |
|
jo, 18" finns i rätt dimensioner, men då måste jag köpa en uppsättning 18" fälgar med, och vill helst köra på 19" ...
Dock så är det inte lika akut längre då det verkar stört omöjligt att få på mina GT2 ok tillsammans med 355mm skivor utan att modifiera spindeln kraftigt alt bygga nya spindlar och att fixa detta till helgen känns lite väl "far away" just nu tanken var ju att köra på söndag med PCS..
orginalbromsarna tog ju som bekant slut i lördags, som vanligt.. det var andra uppsättningen skivor/belägg som gav upp i år på åsen. Det verkar tyvärr som att M3an får bli ståendes ett tag nu om det inte dyker upp nån smart lösning. Helt ny framvagn blir det nog, med andra bärarmar med uniballs överalltför att slippa den bakre infästningen som inte är helt optimal för banåka, samt nya lättare spindlar, fast det får nog vänta tills i vinter.. Det blir till att damma av fårrden istället och se om den går att svänga med
Tack iaf för ett fint arrangemang i lördags och hoppas vi ses på kinnekulle nästa gång om nu man fått ihop bilen tills dess. Mvh Christoffer Evers _________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
![]() |
SÄLJES
|
640 besök totalt |