| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Ford orion 1.6i GL -91 (SÅLD)
|
423 besök totalt |
|
Bilen är såld! Annonsen kan tas bort. Ford orion i bra bruksskick säljes, jag har haft bilen i ca 3år som pendlarbil då jag studerat. Går som en klocka och välskött. Full servicebok från ford fram till 15400mil därefter har jag servat bilen själv var 1000:e mil. - Motor 1,6i (105hk) snål och ganska stark - 21500mil - Servo - Centrallås - orginallarm med startspärr - Glastaklucka - Dragkrok (1200kg) - Defa motor och kypévärmare uttag (Kupéfläkt kan ingå) - Mycket fin Clarion CD-spelare (5000:-) med 4st MDS högtalare samt baslåda med slutsteg från mds. - Sommardäck på RS2000 fälg 15" med ca 1år gammla däck med V-mönster. - Dubbade vinterdäck på plåtfälg - orginalsommardäck på stålfälg medföljer oxå. Jag har under åren bytt skivor och belägg, nya hjullager fram, div styrleder, drivknutar, avgassystemet, handbromsvajer, kamrem samt gjort i ordining den rost som fanns. Bilen går snålt och bra och är perfekt för dig som söker en förstabil, pendlarbil, andrabil eller för den lilla familjen. Billig i skatt och försäkring. Priset kan diskuteras. Pris: 15000 kronor _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
![]() |
SÄLJES
|
423 besök totalt |