| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 518 85:a kanske vinterbil?
|
1404 besök totalt |
|
S: Bmw 518 85:a kanske vinterbil?
Säljer min bruksbil, en Bmw 518 85:a. Den är besiktigad med en tvåa på rostig tröskel och läckande avgassystem. Avgassystemet är fixat och tröskeln svetsad, dock så var inte besiktningsmannen nöjd med svetsningen utan det behöver förbättras. Och här tröt min ork... Så ta fram svetsen lite snabbt och kör den till besiktningen innan 4:e september så har du dig en bra vinterbil. En annan sak som borde bytas är en packningen vid cylindern i pedalstället då det läcker lite olja där pö om pö. Jag brukar bara torka upp och fylla på med jämna mellanrum men det bör givetvis åtgärdas. I övrigt så har bilen en helt ny kupefläkt för inte så länge sedan så den är tyst som musen och funkar ypperligt. Ett annars vanligt fel på E28:n som är väldigt irriterande på vintern. Bilen är avställd och priset är satt till 3000:- men går att diskuteras.
Bilder finns här: http://pg.photos.yahoo.com/ph/hjulto Ring gärna på 0736-585952 Bilen finns i Helsingborg _________________ Conny Svensson |
|
Visst
ska jag sälja den. Den är bara obesiktigad så jag måste fixa det först. Jag lägger givetvis upp den först på E28 sidan så att ni får chansen först.. Var ute och körde lite på gatan innan idag, oj vad kul det var.. Som tur är så kommer jag ha kvar min blå så jag kommer inte vara helt utan E28.
_________________ Conny Svensson |
|
om du ska slakta bilen får du gärna kapa loss slutväxeln åt mig...om du har rätt pris på den samma.
|
![]() |
SÄLJES
S: BMW 518 85:a kanske vinterbil?
|
1404 besök totalt |