Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2031 besök totalt |
Hur poppis är Ringenkursen Peeter gjort?
Varje banparti har laddats ner mellan 2500 till en bit över 5000 gånger. Vissa banpartier är mer populära att studera än andra tydligen? Merparten av banpartierna ligger kring 3500 gånger. Sen har mellan 250 och 300 personer skrivit ut och tagit med sig de speciella utskriftssidorna över varje banparti och tagit med sig alla banpartier på papper osså. Glöm inte att bjussa Peeter på en bunt öl när ni ser honom!!!! ![]() ![]() ![]() Hoppas allt är toppen med dig Peeter! _________________ ![]() |
||||
Tack, Magnus!
Allt är bra med mig! Tyvärr har jag bara inte haft så mycket tid, som jag skulle ha velat haft, under det senaste året att lägga på rejsa.nu! ![]() Läste just en del intressanta synpunkter på en del av kursavsnitten, som jag skall försöka hinna besvara under de närmaste dagarna! Planerar att resa ner till ringen 29/9- 3/10 och skall då testa en del av de föreslagna varianterna med Lådbilen och dragbilen(BMW 330i Touring-03). ![]() Kör så det ryker! ![]() Öl är alltid gott!!! ![]() ![]() Men inte så att rekomendera i kombination med bilkörning... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re: Hur poppis är Ringenkursen Peeter gjort?
Peeter brukar få DVD-film på sina passager i lådbilen istället. Vilket är bäst Peeter, öl eller film? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Trodde det framgått tidigare hur pass uppskattat kursen är.
![]() Jag fann den oehört nyttig inför mitt första (och hitintills enda) besök på ringen. Jag vill inte påstå att jag lära mig hela banan i förväg men nyttan var att när jag väl körde så kände jag igen partierna och det sagts om dem allt eftersom man körde varvet runt. Sedan underlättade det helt klart att av jag hade en "kartläsare" i form Sören i högerstolen alternativt satt i högerstolen och Sören körde. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
Ja, nån vidare "kartläsare" var jag väl inte, men folk hade tydligen roligt åt våra "snabba" förarbyten... ![]() Det långsammaste varvet jag har kört runt var väl för övrigt när vi hade Peeter i häcken hela varvet och han vägrade köra om... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Trodde du ville ha ett snabbt varv filmat bakifrån! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Jag är en skygg person, Peeter, jag trodde du visste det? ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2031 besök totalt |