Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2104 besök totalt |
Ringenresa månadsskiftet September-oktober
Hej, Tänkte höra om det är några som kommer åka ner ovan nämnda period? Öppettiderna : Datum: Sonntag, 1.10.2006 von 08:00 - 19:30 Uhr Datum: Montag, 2.10.2006 von 13:00 - 19:30 Uhr Datum: Dienstag, 3.10.2006 von 08:00 - 19:30 Uhr Vi blir ett litet gäng med Porschar som förärar helvetet med ett besök! ![]() Mvh // _________________ Calle Söderblom |
||||
Kul! Blir nog avslutningen på året så det vore kul om det blev ett par glada ansikten som är där nere... Hoppas på fint väder gör man ju så klart också, ska skicka en femhundring till Pohlman så fixar han det ![]() Hej så länge //C _________________ Calle Söderblom |
||||
Re: Ringenresa månadsskiftet September-oktober
Är det tysk helg? Annars lär det bli tid för mycket åka mån-tis. _________________ Stefan Wahlström |
||||
Re: Ringenresa månadsskiftet September-oktober
Då får man packa ner hatt, läderbralla och lösmusche då... Så att man är säker på att komma ut på banan ![]() ![]() //C _________________ Calle Söderblom |
||||
Svenskhelg
Ja, tror att det kan vara så... Det som däremot är lite positivt är att det inte är någon "allmän" storhelg som ex. Kristiflygare o.s.v. Detta borde kunna sålla bort några av höger-rattarna (läs Engelsmän) Däremot lär det vara hyggligt mycket Tyskar förmodligen!? Tänk om man kunde få fira "sin egen" nationaldag på Ringen... Jag skulle definitivt åka dit! Med lite tur kan det kanske bli 50 svenskar? Hejs //C _________________ Calle Söderblom |
||||
Är det VLN på lördagen? Tobias: Rikard flyger ner på lördagen från Göteborg City!! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Yep, lördagen 30/9 är det 38. ADAC-Barbarossapreis (undrar om det namnet kan väcka känslor hos somliga ![]() _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Hmm, Jag tror minsan jag oxå skall ner... Om det nu bara gå och fixa boende, känns lite sent.
![]() Flyg och hyrbil verkar relativtlätt att fixa..! Fredrik: okej, där ser man! Han flyger Ryanair då va? _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
Självklart. Hör av dig till honom så kan vi koordinera boende, trsp mm kanske. Har dock bara 2 stolar i min bil...Vi skall bo på hotell Zurburg, men först från söndagen. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2104 besök totalt |