Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1419 besök totalt |
F1 2007?
Nu med digitalsändningarnas igångkörande så undrar jag om det är det någon som vet var F1 skall sändas nästa år. Enligt kundtjänst på Viasat så är sändningsrätterna ännu ej bestämt. Men man kan ge sig j----n på att väljer man Viasat så blir det Canal digital som sänder nästa år och vice versa. Per-ola Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
Det får gärna vara kvar i Viasatsfären, främst för att jag har alla tre kanalerna (3,6,VS1) i mitt grundutbud.
Blir det nåt annat "måste" jag ju göra nåt aktivt (och det brukar jag undvika) ![]() |
||||||
Ja, herre gud, kundtjänst på Viasat vet inte så mycke...
Själv brukar jag maila sportchefen på Viasat när jag vill ha reda på något som gäller deras sportsändningar. Viasat eller MTG som äger rättigheterna har köpt dom för 2006, 2007 och 2008. Så ja, det blir F1 på Viasat i minst 2 år till ![]() |
||||||
Då är det klart med va som händer med Viasat's F1 sändningar 2007:
Tycker själv det låter bra ![]() |
||||||
Re:
Nu är det ändringar på gång.... Enligt Janne Blomquist på F1bb så har Viasat beslutat att lägga lördagens sista fria träning samt kvalet till Viasat Sport 1 under hela 2007. Alla loppen kommer att sändas som planerat på TV6.
http://www.f1bb.com/f1forum/index.ph (Det hela börjar i Post nr 142) /Jocke |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1419 besök totalt |