| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mazda MX-3 V6 -92
|
2209 besök totalt |
|
Pga rejält sug efter en Miata är nu min Mazda MX-3 1.8 V6 24v -92 sportcoupé till salu.
Info: 136 hk / 160 Nm 19100 mil Öppet luftfilter (originalluftburken finns kvar och skickas med om så önskas) Avgas: 2,5" från katalysator, 3" simons slutdämpare Svensksåld Utrustning: Sportstolar Sommardäck på original 15"aluminiumfälg (mönsterdjup ca 4 mm) OBS fälgar på bilden följer ej med. Utslitna vinterdäck på 14" plåtfälg Skinnklädsel (överdragsklädsel) El-taklucka, el-speglar och el-hissar Centrallås Dimljus Servo ABS En pigg och rolig Mazda MX-3 där motor och växellåda fungerar som de ska. Bilen är regelbundet servad av mig under de år jag ägt bilen. Mycket kvitton på bytta delar. Bilen har stått avställd i garage under vintrarna jag haft den. Besiktigad till och med juni 2007. Skattad till och med augusti 2007 Bilen är 14 år så lacken är tyvärr lite sliten och matt på sina ställen. Det finns två lackskador på passagerardörren. Jag är intresserad av byte mot en billig Mazda MX-5 där jag lägger pengar emellan. Kan även ev. tänka mig att byta mot billigare bil som Beach buggy, Opel Ascona A eller B, Mazda 323 1.8 DOHC eller BMW E30 samt pengar. Prisidé: 31500:- Ring gärna 070-4823377 _________________ Martin Ek |
![]() |
SÄLJES
|
2209 besök totalt |