| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Skyline R32 GTR
|
2093 besök totalt |
|
Ska nu sälja min röda Skyline R32 GTR -94 pga. ändrade arbets förhållanden (inget alls). Skyline R32 GTR, 1994 11xxx mil välservad senast alla remmar vid 10 tusen mil. Red Pearl 17", 10"/9" Volk splitfälgar Nismo vinge, motorhuvs läpp TRUST Sidokjolar. TEIN Coilover runtom. CUSCo fjäderbenstag fram och bak. HKS SSQ x 2st. TOYo 100mm tjock intercooler. 555cc Rosa spridare. NISMo bränsletrycksregulator. APEXI Insugningskit (filter/rör). HKS turbotimer. Boxer torque kontroller. BRIDE stolar fram (tajta som attans). Clarion Cd spelare. Säljes oreggad men med FRANK intyg så det ska inte vara några problem. Pris: 125 tusen med std ECU, Snabb affär önskas och belönas. Bytes: Kan bytas mot fräsch bil i alla prisklasser med pengar emellan åt mitt håll.
_________________ - Magnus Ripén - Bmw 2002 |
||
Jo, det är klart att folk blir lite avskräckta. Och jag skulle gjort det själv å sälja den för 140 tusen å därmed tjäna minst 10 tusen på bara regga den. Dock så är jag arbetslös å måste lösa lånet :/ _________________ - Magnus Ripén - Bmw 2002 |
||
|
Ahh... Då är det ju inga problem
Försökte lura på farsan den här bilen, men han säger att han ska ha en bruksbil. Jag påstår dock att en R32 GT-R är den ultimata bruksbilen. Men ordet bruksbil innebär tydligen att bilen ska vara billig, motorsvag och extremt ful. Så jag gav upp
_________________ Sebastian Gottfridsson
Mazda Rx-7 -94 |
||
![]() |
SÄLJES
|
2093 besök totalt |