| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 4st compomotive split med bra kumho v70 däck
|
2223 besök totalt |
|
4st compomotive split med bra kumho v70 däck , endast körd 5 timmar på mittsverigebanan. Det är 15" fälgar. 205/50-15" - 225/45-15" Bud börjar på 6000:- rogga_b@hotmail.com _________________ MVH Roger Brorsson |
||
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!
Den looken på en 240 är ju så helrätt att tom jag vill ha en.
Behåll hjulen! Sorry om jag sabbar din säljesanons.
|
||
Hehe! ja vist passa det som handen i handsken... Men som det verka just nu så har jag fått tag i bromsar så måste jag nog gå upp till 16" _________________ MVH Roger Brorsson |
||
Hmm ne dåligt med et tror jag, ha nog bara en kvar om det är en ytter lr inner bvet jag ej:: PDE: Det är snart löningsdax.. Tycker att detta priset är väldigt bra, blir bryd att ingen bjudit högre än... _________________ MVH Roger Brorsson |
||
|
Re: S: 4st compomotive split med bra kumho v70 däck
[quote="Roger Brorsson"]4st compomotive split med bra kumho v70 däck , endast körd 5 timmar på mittsverigebanan. Det är 15" fälgar. 205/50-15" - 225/45-15" Passar mycket bra på 240...men jag undrar hur bra är däcken efter 5 timmar(!) på en racerbana? |
||
|
[quote="Micke M"]
Jag tog väl i med 5 timmar, men effektiv tid vet jag ej, va väl på bannan 5 timmar sammanlagt, körde 10 minuterspas sen in i depå kyla ner bromsar serva tanka prata runt med folk äta HAMBURGARE mm mm
Kan ju mäta djupet om du vill, vet nu inte vad dom är orginal men inte mycke mönster på dessa orginal.. Är iaf halva däcken kvar _________________ MVH Roger Brorsson |
||
|
Kan bara hålla med AL ovan - helrätt på en 240! Så nu får du se till att ordna Grupp A replika 16" eller 17" eller varför inte riktiga centrumbultfälgar till bilen Roger.
(Att det skall vara med Kumho V70A behöver jag väl inte tillägga )
Nya har Kumho Ecsta V70A 5,5-5,6 mm i de två längsgående huvudmönstren (där slitagemarkeringsklackarna sitter). De sneda vinklarna och mittskåran har ca 3,5 mm mönsterdjup från början. Tilläggas kan att V70A däcken slits relativt fort de första 1,5-2 millimetrarna, därefter "stabiliserar" däcket sig och slits betydligt långsammare. Detta är en av anledningarna till att vissa amerikanska återförsäljare av V70A rekommenderar att man svarvar av däcken för bästa torrgrepp. Hoppas jag varit till hjälp i försäljningsarbetet... //Martin Wheelbase KB _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
|
Tackar så mycket för informationen ang däcken Martin
Ja centrumbultsfälgar vore fint, ha drivaxlar för centrumbult men inga bubbar fram. Ska se om jag får tag i fälgar, vet troligen av 8*16" spedline som sat på grupp-a volvo
_________________ MVH Roger Brorsson |
||
![]() |
SÄLJES
|
2223 besök totalt |