| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 17*8" compomotive silver 5/120
|
3877 besök totalt |
|
Som rubriken: Har en uppsättning compomotive fälgar(17*8 et13) med hyffsade däck till salu. Däcken är Pirelli P7000 215/40-17. Suttit på m3e30... Finns i Linköping Pris:7000kr 0708-850976 /Calle _________________ Calle Gustafsson Alfa 156 GTA Alfa 155 Sport Mustang Mamba |
||||
|
WHY???
Tycker dom gör sig så in i bänken bra på din bil...vad skulle se bättre ut?
|
||||
Jo, men så mkt vanligare. Jaja, vi racingnördar får väl sukta vidare då medans putsfolket byter till blingblinghjul...
Skojjar bara med dig Calle. Hade tagit dom direkt...om jag haft 5/120.
|
||||
E30M3, E23, E24, E28, E32, E24, E38, E39 Har samma ET och bulthål. Dock har E39 annat navhål men de går att kirra med ringar. Så ditt svar är JA! De passar
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Har det hittats några BBS?
Men jag håller med Andreas, jag funderade länge på vad som skulle passa bäst på M3E30 innan jag hittade Compomotive. De är snarlika de som man använde på BTCC-bilarna och dessutom mycket enklare att hålla rena än några BBS...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
De gör sig verkligen bra på bilen, inget snack om saken. Ombyte förnöjer eller vad säger man
Har hittat ett par vettiga bbs fälgar som är intressanta dock inga RS som faller i mig smaken. Vad det gäller renhållning på compomotive hjulen så får de högsta betyg! Mvh Calle _________________ Calle Gustafsson Alfa 156 GTA Alfa 155 Sport Mustang Mamba |
||||
Jaja, jag ska nog inte säga för mycket, bytte ju själv ut fälgarna under min ägo...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Tobbe, det är ju min gamla bil så bilder finns här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Det är inte de lättaste fälgarna, men ganska stryktåliga. Modellen heter väl Mo har jag för mig. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Saker och ting har förändrats, kan tyvärr inte sälja fälgarna i dags läget.
Har dykt upp en del otrevliga utgifter som måste lösas innan nya fälgar införskaffas...därav behåller jag fälgarna tills pengar och tid till nya infinner sig. Tack för visat intresse. Mvh Calle _________________ Calle Gustafsson Alfa 156 GTA Alfa 155 Sport Mustang Mamba |
||||
![]() |
SÄLJES
|
3877 besök totalt |