Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4380 besök totalt |
Rejsa.nu - Superstage - Sönd 10 Aug!
Nu är det spikat! Anmäl er här: https://rejsa.nu/?forum/xsuperstage_ Min tanke är att det inte ska bli alltför många bilar för att de som kommer verkligen får en chans att visa vad grejerna går för genom att få ett vettigt antal repor. Baksidan är att alla som vill inte kan få köra ![]() Sen är den hårda bistra sanningen den att desto intressantare bil (eller förare) desto större chans att få komma med. --------------------- En liten fundering. Om det är så att några vill komma o titta o träffas trots att man inte får en plats att köra, det borde väl funka utan problem? Vad säger ni som vart där med klubbar? (När jag var där så var vi ju bara tre bilar som körde totalt... ingen tränsgsel typ ![]() _________________ ![]() |
||
Jag kommer också dit och finns det tid för att köra så gör jag ju gärna det.
![]() Skulle det vara så att både Nisse och Micke kör snabbare än vad jag har gjort så kräver jag att ska få köra. ![]() _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||
Min tanke är att det inte ska bli alltför många bilar för att de som kommer verkligen får en chans att visa vad grejerna går för genom att få ett vettigt antal repor. Baksidan är att alla som vill inte kan få köra
![]() Sen är den hårda bistra sanningen den att desto intressantare bil (eller förare) desto större chans att få komma med. Jag kommer lägga upp en websida snart (ska bara pilla ihop den först ![]() --------------------- En liten fundering. Om det är så att några vill komma o titta o träffas trots att man inte får en plats att köra, det borde väl funka utan problem? Vad säger ni som vart där med klubbar? (När jag var där så var vi ju bara tre bilar som körde totalt... ingen tränsgsel typ ![]() _________________ ![]() |
||
Bilsport gillade inte att FÖR många kom och tittade på för säkerhetens skull. Men ett 20-tal publikbilar borde funka. (Som parkerar utanför grinden) Jag tror nog att vi kan se till att vi håller oss på säkert avstånd från banan. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Skulle vilja köra men pga extrema väntertider på bilprovningen så bådar det inte gott... körförbud nästa.. men jag kommer gärna dit o tittar om jag lyckats hitta nån bil som jag kan köra med tillsvidare..
Kan du inte ta upp intresset för åskådare också så märker ni väl ifall det börjar spåra ur som allt annat som har med bilar att göra brukar göra ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Jag tänkte få mig en försmak på malmby på fredag
![]() Går det inte helt åt skogen så vill jag hänga med ![]() /Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
Jag vill också komma!!!
Hoppas att en astra gsi med bur, vässat chassi, lite trim, uppgraderade bromsar och R-däck är tillräckligt intressant för bilsport. _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4380 besök totalt |