| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder från Parismässan...
|
2418 besök totalt |
|
Precis hemkommen från Paris.. Det häftigaste i mina ögon var nog Audis nya supersportbil samt Mazdas (!) kommande bil Zasso (eller hur det nu stavas). Enligt Mazda ska det bli prdoduktion av denna...!!
Den största av 8:a (!) hallar!
Nya Mazda Zassou...
brukar inte gilla engelska bilar... men...
Pininfarina... suck ?
På tal om sportbilar...
_________________ Johan Dahl |
||||
|
R8an såg ju elak ut i fronten
men den där gamla LeMans bilen var för läcker |
||||
|
Har du någon bild på Alfa 8C?
www.8c.alfaromeo.it _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
|
Alfa...?? nääee.. det är illa nog att jag börjar gilla Audi..
Det var ruskigt mycket folk... dom räknade med 150-200000 besökare under premiärdagen så var lite svårt att komma intill överallt... så tyvärr inga bilder på Alfa'n... _________________ Johan Dahl |
||||
|
_________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
||||
|
Re: Bilder från Parismässan...
[quote="Petter U"]
Nej, så skulle Enzon ha sett ut R8:an däremot ser ju heltråkig ut. Synd att inte VW producerade sin W12 istället, den var 10 ggr häftigare en ådin.. _________________ Mattias Bengtsson 911 -78 Lådbil |
||||
|
Tycker R8:an är snygg, riktigt snygg faktikst. Antar att Audi/VAG kan "plocka" grejer från Gallardo, så då blir det väl i sammahanget enkelt att plocka ihop en egen variant på temat.
_________________ Daniel Briander, Alfa Romeo 156 V6/ |
||||
|
Pininfarinan var snygg tycker jag. Kanske något fantasilös.
R8 ser bara för mycket ut. "ÖHHH här kommer jag, kolla va elak jag e!!!" |
||||
|
|
||||
|
[quote="Mattias B"]
håller med!.. nardon var vacker skapelse!. med W12 motor.. wroooom
_________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
|
nice den där råttan :)
är villig att ofra en arm eller ett ben för en r8:a men väntar gärna tills den kommer med v10 motorn. ska bli kul att se dom första testerna mot tex 911. vill ha vill ha mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
Håller bara med! om de ändå kunde ha valt VW's skapelse. Även om jag gillar The Evil Eyes på DKW Råttan. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2418 besök totalt |