| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: porsche 911 BUR med kaross (förberedd för audi motor)!!!!
|
2230 besök totalt |
|
säljes se länk porsche 911 med audi motor. Endast bur med kaross 3500kr eller säljes med 993 bakshärmar 993 gt2 framshärmar 4 st gt-2 breddare sidokjolar gt-2 bakstötfångare 993 turbo- gt2 framstötfångare gt2 dp motorsport komplett pris 19000kr tel 0730 399 300 john _________________ JOHN WESTERLUND JOHN WESTERLUND |
|
Igen?
Är det svårt att hitta motivation för att plocka ihop bilen, den bytte ju ägare aldeles nyss
(Vart är länken?) fan om ändå garaget var färdigbyggt, jag får be om att återkomma om några månader... Edit: Vad hände med motor och låda, du köpte inte med det när du köpte bilen, eller är det borta redan? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
|
Har du lite bilder, och säljer du delarna löst ?
Jag är intresserad av bakstötfångaren och ev karossen om buren kan passa i min turbo med taklucka. Finns det papper på karossen ? Mvh Tomas _________________ Tomas Olsson Porsche 911 TURBO -84 med 465 hk 667 nm TMT RACING Ferrari och Porscheservice |
![]() |
SÄLJES
|
2230 besök totalt |