| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt: Saab 900og intercoolers (SÅLT!!!!)
|
2492 besök totalt |
|
Sista såldes idag
1st såld
Jag har 2st intercoolers från en saab 900og, gjorda helt i aluminium och trycktestade på 2bar. Skulle haft dessa i superminin men har hittat en annan placering vilket gör att jag kan ha en större. Pris 400:- st Bilder och mått se nedan. Kan bytas mot: Bränslepump för insprutning som klarar minst 300hk, varvräknare eller andra mätare, en fräsch T03 turbo (Saab/Volvo) eller liknande med t3 ansl, eller läggas som dellikvid mot ngt _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Här har vi lite bilder!
Måtten är: Cellpaketet (BxHxV) 23,5cm x 19cm x 6,5cm Anslutningar 60mm Maxbredd x maxhöjd 28cm x 36cm
Telenummer till mig är 0709-158239 _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re:
Jag kan skicka den, jag skickade den andra jag hade för ca 1vecka sedan och det kostade exakt 150kr med posten. så 550:- in på mitt konto samt en adress så kan den gå iväg i morgon
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re:
Jag skickar ett PM under kvällen, ska bara kolla med en lokal källa som eventuellt kunde rota fram en i sina gömmor //Rydh _________________ Peter Rydh |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2492 besök totalt |