| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: WEBER
|
1724 besök totalt |
|
Jag har 2st Weber 45 DCOE I mycket bra skick nyss testade på gelleråsen. Pris = Bud ! Jag behöver 2st 40 DCOE och dom måste vara i myket bra skick dom oxå och med trattar. (Jag skall köra i clubman och där är det 40 Webrar föreskrivet i reglerna) _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
|
|
||
Hörru, inga såna där tips-länkavidare-annonser på AP.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
Aj! Slåss inte! >
Det var ju inte så begåvat av mig förstås... hade missat den regeln.
|
||
|
Hej RCM
Jag har ett par 40'or till min 1600 GTJ idag. De har nya nålventiler, spjäll och packningar, men de kan nog behäva en lättare översyn m.a.p. flottörnnivå etc. Ett gänghål är lite taskigt i ena axeln men jag har dragit i en lite större skruv och kompletterat med lock-tight, kan behöva gängas om. Jag hade tänkt sätta i en otrimmad 1750. Vet du hur det blir med 45'or till en sån? Hur är dina förgasare bestyckade idag? /Per Sonesson 0730-499 252 _________________ Per Sonesson |
||
|
Hejsan!
Jag har ett par 40:or liggande. De är täta och fungerar utmärkt. Lite skitiga på utsidan och inga trattar men fullt funktionella, bestyckade för en 1800 motor utan trim. Ring om det är intressant. mvh Justus 070-7352741 (De finns i sthlm) _________________ Justus Harling Fiat 500 -69 Alfa 159 SW -07 |
||
|
svar
Dom 40 jag söker skall vara i mycket bra skick !! skitiga från en bruks Alfa nä ... Mina krav är: 34 halsring, trattat och i mycket bra skick o jag har inte brottom. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
|
hej
vad är 45:orna bestyckade till? är det med trattar? i så fall hur långa? och vad vill du ha för dom? MVH Henric _________________ Henric Nilsson ----------------------------------------------- vw golf mk1 kitcar volvo 242 Grp H Rallybil http://www.hlm-motorsport.se |
||
|
Går det inte med Dellorto 40:or??
Förgasare och trattar finns här https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Jesper Leidig Skoda Octavia 1,6 -99 Harley Davidsson Sportster 1200 Sport Vespa Touring 150cc 1961 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1724 besök totalt |