| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: renault 5 gte
|
3213 besök totalt |
|
nu ska den säljas. så gott som färdigt projekt, stått nu i flera år. allt finns. började färdigställa för besiktning, men stannade av. r5 gte kaross -89 med originalmotor , helbur, plastmotorhuv, stålomspunna bromsslangar, decarbon dämpare runt om, med sänkfjädrar, mm saknar avgassystem, bensintank + pump ej monterat. allt finns. finns 1st komplett isärmonterad volvo 480 turbo motor. samt massor med reservdelar, som motorblock topplock, växellådor mm. mm. ring vid intresse. 0709448767 finns i stockholm
_________________ Janne Reimers |
|
nu finns en reservdelsbil som följer med.
den är helt komplett har endast tagit bort tank, bensinpump och avgassystem som ska monteras på den röda renån. dock är reservdelsbilen ej startklar. den får ingen soppa. men lätt fixat för den händige. _________________ Janne Reimers |
|
|
|
Har du möjligtvis plåtblecket som håller handbromsvirarna över för en symbolisk summa? Från reservdelsbilen t.ex.
Det har lossnat på min bil och jag har inget på hyllan. PM:a mig ditt nummer eller nått så kan vi styra upp det. Kan nog ordna en liten tur med min bil om du behöver lite inspiration
_________________ Renault 5 GTE -88 |
![]() |
SÄLJES
|
3213 besök totalt |