| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Sport- & Prestigebilsmässa i Göteborg den 10 - 12 november
|
1824 besök totalt |
|
Sport- & Prestigebilsmässa i Göteborg den 10 - 12 novemb
Hej! Med tanke på forumets inriktning tänkte jag att några kanske är intresserade av att det arrangeras en mässa för sport- och prestigebilar (MilesPerHour) på Eriksbergshallen i Göteborg den 10 - 12 november. Peter Sundfeldt och Peter Haventon kommer att vara ciceroner. Kolla gärna in hemsidan www.mph.nu Klicka på Bilar på mässan för att se vilka bilar som visas. Hälsn. Lars _________________ Lars Holst |
||||
Får flagga för att jag är där med Porsche Center Göteborg och visar upp 997 Carrera Cup. Se film från min första provkörning av bilen här: http://www.carlrydquist.com/997 Titta gärna förbi, snacka och kolla in bilen på nära håll! Ta även tillfället i akt att tävla om lite snygga Porsche Martini Racing-prylar och kläder... Vi ses där! |
||||
Finns filmen utan musik? _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Kan bara hålla med... varför sabba en bra bilfilm med musik när man vill höra motorljudet!
I övrigt var det bra kul film!
|
||||
Haha, ja jag ska överväga att lägga upp en råkopia av enbart körningen. Motorljudet är ju rätt gött...
Men liksom racing är även musik en av mina passioner och att göra något kreativt och låta musiken skapa lite känsla är kul. Tjata lite på mig på mässan så jag inte glömmer.
|
||||
![]() |
Inför träffar
Sport- & Prestigebilsmässa i Göteborg den 10 - 12 november
|
1824 besök totalt |