| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
så kan det gå i smörjgropen!
|
1837 besök totalt |
|
http://www.nothingtoxic.com/media/11 vad fel det blev. Hur ska man kunna förklara detta för en kund? om inte kunden körde den nu dvs
Varför har man inte gropen övertäckt tills bilen är på plats?
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
|
hahaha stackars kille!
Men på dom flesta av den typen av verkstäder i USA så får man köra in/ut bilen själv i garaget. Typ Jiffy Lube, Pep Boys osv. Hände mig en annan "rolig" grej när jag lämnade in bilen till Jiffy Lube för ett oljebyte och kylarvätska. Satt en oljekylare på min Cobra där flänsen inte skruvats tillbaks ordentligt, d.v.s det var en glipa på ett par mm mellan motor och olje filter och jag vart lite förvånad (och arg som fan) när jag såg dagen efter att det låg 7L olja på min uppfart... Tur att inget hände på vägen hem iallafall, var bara 2km typ. |
|
Den är full av skit den där länken, fick starta om datorn (Mozilla) och köra virusprogrammet ett par ggr innan allt funkade som det skulle igen-hade kanske varit bättre om jag suttit hemma bakom brandväggen isf "bara" Trend Micro
Taskig chaufför på filmen iaf-tittade han inte alls varken på backen eller på killen som står och vinkar för allt han är värd? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
|
Samma film men på en annan site (som inte innehåller något skumt vad jag har märkt i alla fall): http://www.afhakers.nl/media.asp?x=2
Exakt samma grej hände på en biverkstad i Lindesberg i början på 70 talet,Kunden ringer: ingen broms på min Amazon, verkmästaren svarar, skynda dig hit en man ledig ! Fullfart in på gården oj ingen proms .... en port öppen kör in där klarar smörjgropen o rakt i bänkeen studsar bak rätt ner på sidan i gropen ..... _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
|
_________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
![]() |
Bilder o videos
|
1837 besök totalt |