| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda Civic -92 - SÅLD
|
1068 besök totalt |
|
Motor: 1.5 LSi Miltal: cirka 21500 mil Besiktad 060602 utan anmärkning och skatten betald nu i dagarna Grå tygklädsel C-lås Taklucka (el) Elspeglar Elhissar fönster Styrservo Stolsvärme Bakluckan är bytt mot en ny,denna rostskyddades i samband med lackering Avgassystem (standard) bytt november 2004 Stereo, Pioneer cdspelare inkl fjärrkontroll (DEH-4700MP), framsystem (Definition D5) och 6*9" (MTX) i hatthylla, köpt för två år sedan Sommardäck 16" med 205/50 och vinterdäck dubbade 14" på plåtfälg. Vid intresse finns original sommarhjul (15"?) Motorvärmare och uttag till kupevärmare olja och filter samt luftfilter bytt sedan några veckor tillbaks. Servicebok finns Regelbundet tvättad och vaxad. Små rostangrepp vid bakre hjulhus (syns på bilderna) samt på huven som har några små rostfläckar.
För mer info, ring Ida på 0736819890 eller maila henne på idaerlingsson@hotmail.com om det känns läskigt att ringa så kan du skicka ett pm till mig så ska jag försöka svara på dina undringar angående bilen.
Pris: 17 000 kronor _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Hej!
Jag har länge velat ha en Civic 92-25 som bruksbil. Jag har hört att just denna 95hk 1,5LSi ska dra 0,50-0,55l milen blandad körning... Är det sant att den drar så lite? Det måste väl vara mest landsvägskörning i så fall. Min 1,3l Corolla har jag som minst kört på 0,53 en gång. Mvh
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Stämmer bra - När den kom så var Hondareklamen att den rullade över 100mil på en tank. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() |
SÄLJES
|
1068 besök totalt |