Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 4322 besök totalt |
Eftersom jag har CanalDigital gjorde jag en ny kanalsökning och bl.a. Motors TV dök upp som ett val i tablån.
Det verkar emellertid inte som om de slagit igång sändningen ännu... |
||||
Samma här, även ESPN Classic dök upp när jag gjorde en kanalsökning.
Jag mailade Canal Digital och fick följande svar: Hej och tack för ditt mail De kanalerna kommer att ingå i familjepaket från 1a november. Du kommer alltså att få tillgång till dem på det kortet där du har det större abbonemanget. Med vänlig hälsning Sture Canal Digital Kundservice Tel: 0770-33 22 11 Fax: 08-772 27 77 http://www.canaldigital.se _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Sören, kan du se MotorsTV via CanalDigital? För mig är det helt svart f.n. Jag får väl ringa CD och fråga... |
||||
Näe, men det hindrar inte att man blir lite sur varje gång det kommer dylika brev... > ![]() Jag ser inget heller, står bara "kan inte avkoda program". Hittar inte heller nåt på deras hemsida. //Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
Pratade just med CanalDigitals kundtjänst. De kunde inte heller se nå't på sin interna TV.
De bekräftade lite förvirrat att det är på gång, men de vet inte exakt när... |
||||
Ahh... låter ju bra! // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
När jag gjorde kanalsök fick jag även fram NASN, mest hockey och basket men även en del motorsport (lägre divisioner).
Är tydligen graits fram till 1:a mars. http://www.canaldigital.se/templates // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
Den 4:e december börjar man att sända i Norge, borde vara samma i Sverige.
http://www.canaldigital.no/templates Kanalerna (ESPN, NASN & Motors) kommer tydligen att finnas i ett sport-paket efter den 5:e mars 2007. |
||||
Vore ju inte så dumt om det blir så där.
Allstå ett typ at "motorsport paket". Själv har jag ingen lust att betala för hockey och fotboll bara för att få se lite bilar. Det verkar som sagt som calandigital har lite i görningen, dock verkar det inte som så värst mycket är klart än.. // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
Det är svart för mig också, NASN går dock att se. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Jag kontaktade Ulrika på Canal Digital's presstjänst direkt när jag hittade kanalerna, brukar mejla henne när jag undrar något som har med CD's utbud att göra.
Hon svarade mig att både Motors TV och ESPN Classic Sports kommer att inleda sina sändningar innan årets slut på Canal Digital's plattform. Mer info följer inom kort på Canaldigital.se |
||||
om du kontaktar henne nån fler gång kan du fråga henne om de inte kan börja med AB Moteurs också, då vore utbudet komplett. ![]() www.abmoteurs.fr _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Bra förslag, det ska jag framföra ![]() |
||||
:woot: Måste kollas i kväll! |
||||
Japp, jag har också bild på både Motors TV och ESPN Classic! ![]() Men det var Supermoto på Motors TV och konståkning på ESPN... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 4322 besök totalt |