| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Kommande "bil-film" ? ? ?
|
1938 besök totalt |
|
Denna har legat på "Z" ett tag nu - Men vissa av er goa gubbar & gummor vägrar ju klicka in där. SÅ jag lägger upp den här till er. Är det en re-post så e jag ledsen, men jag sökte verkligen. Stor som f-n bild: http://www.aintitcool.com/images2006 Mindre bild:
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Joggandes på stranden i för små Speedos?
Hoppas filmen blir av. Skulle vara underbart med en remake av nostalgiserien! Mvh Håkan _________________ Håkan Bergkvist Toyota GT86 |
||||
|
Ska Hasselhåla spela rollen igen?
och ska han som hemlig agent köra omkring i den där diskreta bilen? och vad är det - en Koenigsegg? |
||||
Nej. Hasselhoff skall inte spela rollen denna gången. Hasselhoff hade tydligen gått ut officiellt med att han skulle spela rollen, men när producenten tillfrågades sa de att han absolut inte skulle spela den och att Hasselhoff var en "has-been".
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
|
Det roliga är ju att det inte något som helst bevis för att det är en äkta filmplansch
Utan från början vart bilden skickat till en privatperson av en annan privatperson & de kunde ej verifiera dess ursprung - Mina tankar är att det är totalfejkat ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Jag hörde om KnightRider för över ett år sedan. Då var det Hasselhoff som snacka om den. Men såklart att den kommer. Lika säkert som att det blir fler Alienfilmer, remake på Robocop, mm. mm Frågan är väl bara NÄR! (Men jag hoppas de använder en Koenigsegg i KnightRider )
|
||||
|
Det har ju redan gjorts en Knight Rider-film, vid namn Knight Rider 2000. Kom väl runt 1991 har jag för mig. Har dock inte lyckats hitta den ännu.
Mvh Jonathan |
||||
|
Vill ni ha lite riktig info
Knight Rider startar filmning 2008 IMDB info Knight Rider 2000 med Divid Hasselhoff från 91 Knight Rider 2010 en riktig kalkonfilm baserat på TV-serien. |
||||
|
Han (Hasselhof) gick själv ut i Jay Leno tror jag det va jag såg honom i å sa att där
skulle göras en ny Knight Rider med han själv medverkande. Men om det va lite PR kupp eller vad vet man ju inte..
_________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
||||
Kan inte annat än att hålla med-inte nog med att han är dålig som skådis, han är tom bland dom sämsta. Det enda positiva jag kan se med honom är att han är så kopiöst övertygad om sin egen förträfflighet så det blir komiskt.
Endast Steven Segal klarar av att vara usel på samma nivå...
_________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
haha
_________________ Björn Hansson |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1938 besök totalt |