| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Dannes Car Art - Bilder !
|
7 besök senaste veckan (4165 totalt) |
|
Här är några Bil teckningar som jag har gjort ! Sätter in lite av mina bilder ,,, få se vad ni gillar dom !!!? Dom är ju inte banrace bilar ,,, precis ,, men jag målar o tecknar allt Så hör av er för att hinna få nån till Julen ! Mer att se och Beställa på nedan länk : http://www.race68.com/dca.htm Danne /
[/url]
|
|
|
|
Tackar för dom verkligt upplyftande orden !
Det ligger åtskilliga timmar bakom dom ,, men kul Challe /
|
|
|
|
ok så man skickar bara en bild till dig samt en 300:- så skickar du tillbaka en målad version så att säga?
Låter ju helt klart intressant. Tänkte mig att det skulle få bli lite bilder på hitler kälken o pryda väggarna med
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
|
Kalasbilder helt klart.
Nyligen figurerade en annan tråd med bilkonst också, kanske kan vara av intresse: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
|
Hej och Tack för all support !
Näe jag är inte dyr ,,, en sån "här" teckning tar jag 200 kr för ,, sänd bara stort Foto ,, så grejar jag nåt ! Min teknik att teckna dessa går till på följande sätt Skissa på Sketchen ,, detta tar längst tid ,, Sedan använder jag 3 olika tushpennor ! och slutligen lägger jag på Färgen i ett Corel Photoprogram ! och det är detta sista som ger bilden en " Foto - Look " ,, många tror att det är Photoshop bilder ,, Men det är alltså Fel ! Jag sänder ut dom i E-mail och Sedan kan dom göras i större storlek , som en poster ! Hare Gott ! Challe /
|
|
Några nya bilder !
Gringo /
|
|
Bra att nån leker med Photshop också ,, ball gammal amazom !
Här kommer en teckning till Gringo /
|
|
Eftersom det uppstod en liten Tvekan ..om dom är tecknade så visar jag hur alla mina
bilder kommit till ! Välkommen Challe /
steg 1 Sketchen ,, detta tar längs tid
Steg 2 Här har jag använt 3 olika Tucshpennor
Steg 3 Här lägger jag på färg med Corel Photo Shop ,, det blir nästen en foto effekt av detta !
|
|
|
|
|
![]() |
Bilder o videos
|
7 besök senaste veckan (4165 totalt) |