Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
668 besök totalt |
Mått på JTCC-vinge? (eller annan vinge?)
Funderar på en schysst (icke-styling) vinge till min bil (200SX). S40 Challenge-vingen verkar ju bra? Ser många liknande användas av vissa SLC-team också. Förvisso är min bil bakhjulsdriven, men jag misstänker att det inte är negativt med denna vinge ändå. Vad är det för material i dessa? Vad kostar de och framförallt, vad har de för mått? _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
Nä inte då...
![]() ![]() (Betyder detta att du har bestämt vilka som får köra? Har inte sett någon lista än nämligen... ![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
Nu vet jag... ...alla här som kanske kunde ha vetat är för gamla för att köra JTCC...
![]() (...och det där sa jag bara för att ni skulle bli sura och motiverade att leta fram uppgifterna åt mig ![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
668 besök totalt |