Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stålomspunna bromsslangar
1700 besök totalt
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
S: Ståomspunna bromsslangar

Stålomspunna yttre bromsslangar företrädesvis till E30, E36, E34 samt säkert en herrans massa andra bilar också.
Slangarna är beställda och gjorda att passa en M3 E30 mellan ok och länkarm exakt. (Jag glömde att jag inte längre har originalok bak, därav att de inte passar och samma anledning till att jag säljer dem.) De är aldrig monterade och gjorda av www.nbmhydraulic.com

Som man säger på sjön: L.ö.a. 23 cm.
Slangdelens längd 15 cm.

Prsi: 300:- inkl. frakt inom Sverige.

Gävle
Här sen Jan 2005

Hej Micke,

Eftersom jag är lite trög ibland så lär jag fråga. Det är alltså två slangar bara till bak bromsoken?

Mvh Abbe

BMW Club Schweden.
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
Hej Micke,

Eftersom jag är lite trög ibland så lär jag fråga. Det är alltså två slangar bara till bak bromsoken?

Mvh Abbe

Känn inte så. Det är nog först efter att man ägt sin M3 E30 så länge att man skjutit motorn och varit tvungen att skruva fast allt iaf en gång som man helt känner att man vet hur den sitter ihop.

Bak så sitter det 2 slangar mellan underredet till bärarmarna. Dessa ansluter sedan till rör på själva bärarmarna som sedan förbinds med oken genom ytterligare en uppsättning slangar. Det är dessa jag beställt fel och därför säljer. Totalt innehåller alltså bromssystemet bak 4 slangar. (Fram är de däremot bara två)

Gävle
Här sen Jan 2005

Re:

BTG skrev:
Abbe_M3 E30 skrev:
Hej Micke,

Mvh Abbe

Känn inte så. Det är nog först efter att man ägt sin M3 E30 så länge att man skjutit motorn och varit tvungen att skruva fast allt iaf en gång som man helt känner att man vet hur den sitter ihop.

Bak så sitter det 2 slangar mellan underredet till bärarmarna. Dessa ansluter sedan till rör på själva bärarmarna som sedan förbinds med oken genom ytterligare en uppsättning slangar. Det är dessa jag beställt fel och därför säljer. Totalt innehåller alltså bromssystemet bak 4 slangar. (Fram är de däremot bara två)

Aha, det hade jag glömt bort! Tack för förklaringen.

BMW Club Schweden.
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Upp.
Imorgon kväll bortskänkes dem annars...

Rävlanda
Här sen Feb 2006

Tjohej!

Du har PM!