| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Stålomspunna bromsslangar
|
1700 besök totalt |
|
S: Ståomspunna bromsslangar
Stålomspunna yttre bromsslangar företrädesvis till E30, E36, E34 samt säkert en herrans massa andra bilar också. Slangarna är beställda och gjorda att passa en M3 E30 mellan ok och länkarm exakt. (Jag glömde att jag inte längre har originalok bak, därav att de inte passar och samma anledning till att jag säljer dem.) De är aldrig monterade och gjorda av www.nbmhydraulic.com Som man säger på sjön: L.ö.a. 23 cm. Slangdelens längd 15 cm. Prsi: 300:- inkl. frakt inom Sverige.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Känn inte så. Det är nog först efter att man ägt sin M3 E30 så länge att man skjutit motorn och varit tvungen att skruva fast allt iaf en gång som man helt känner att man vet hur den sitter ihop.
Bak så sitter det 2 slangar mellan underredet till bärarmarna. Dessa ansluter sedan till rör på själva bärarmarna som sedan förbinds med oken genom ytterligare en uppsättning slangar. Det är dessa jag beställt fel och därför säljer. Totalt innehåller alltså bromssystemet bak 4 slangar. (Fram är de däremot bara två) _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Aha, det hade jag glömt bort! Tack för förklaringen. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Stålomspunna bromsslangar
|
1700 besök totalt |