Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Mitsubishi Lancer EVO 3 -95
1 besök senaste veckan (3378 totalt)
Krullert
Västerås omnejd
Här sen Dec 2004
Inlägg: 460


Trådstartare
Ja då ska jag presentera min banbil då. Det är en gråmetallic Mitsubishi Lancer Evolution 3 årsmodell -95.
Köpte den i November 2006 och den fick nästan direkt en underredsbehandling och en uppsättning nya vinterdäck. Så nu har jag fått njuta lite av 4wd på vintern och vill nu ut på torra banor med den och känna efter hur det känns. Jag fick mitt körkort i September 2006 så min banvana är obefintlig.

Då jag inom något år kommer resa iväg under ett år så vill jag inte lägga ner för mycket pengar på en massa prestandadelar. Men dom största ändringarna som kommer på bilen är väl lite bättre bromsar, lite högre laddtryck och sänkfjädrar. Det senaste är för att bilen inte ser klok ut i orginalhöjd och 15" orginalfälgar med lågprofildäck.

Målet denna sommar är bara att få känna på bilen när det går lite fortare samt lära mig lite tekniker och sånt.

Så om ni kör om en långsam grå Evo 3 på någon bana så är det troligen jag som kör

MVH

Nicklas


PS. En liten bild från i vintras


_________________
Nicklas Jäderlund
Citera
Divad
Stockholm
Här sen Nov 2005
Inlägg: 53



Tja!
Kul att du lägger upp en tråd om bilen Nicklas thumbs up
Här är en länk på Nicklas när han sladdar runt på en parkering i ett industriområde, tittar man noga så ser man även den trasiga dörren som en tråkig biprodukt av driftandet:

Videon är nyss upplagd så det kan ta en stund innan länken fungerar.

Lycka till med bygget

/David

EDIT: Länk borttagen av moderator
Passar inte på detta forum.

_________________
David Johansson
Citera
Krullert
Västerås omnejd
Här sen Dec 2004
Inlägg: 460


Trådstartare
ok nu orkar jag inte med bortförklaringar, men det var inte meningen att den skulle visas för alla. Antingen gör ni eller inget mer med det! Haha, vi hade bara lite roligt. Tack så mycket David för länken, eller inte.

_________________
Nicklas Jäderlund
Citera
Divad
Stockholm
Här sen Nov 2005
Inlägg: 53



Krullert skrev:
ok nu orkar jag inte med bortförklaringar, men det var inte meningen att den skulle visas för alla. Antingen gör ni eller inget mer med det! Haha, vi hade bara lite roligt. Tack så mycket David för länken, eller inte.


Ta det inte på fel sätt. Du har väl inget att skämmas för, alla måste ju träna för att bli bra. Visste inte att du inte ville att någon skulle se bilen. Jag kan ta bort länken om du vill.

/David

_________________
David Johansson
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Mitsubishi Lancer EVO 3 -95
1 besök senaste veckan (3378 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande