| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Delar till M20motorer och BMW E30
|
1562 besök totalt |
|
Säljer lite delar till M20 motorerna och till E30. Huvudbromscylinder från en 325i -88 i mycket gott skick. Begagnad vattenpump till M20 motor som känns bra och tillsynes helt frisk. Startmotor från en M20 motor i kalasskick, helt genomgången, allt rengjort och nytt fett överallt. Bakre bromsok till E30 i ett skick som är bättre än nytt. Blästrade, grundade och topplackade. Polerade kolvar, honade lopp. ny renoveringssats. OBS! De kommer troligen aldrig att rosta igen! Huvudbromscylinder - 300:- Vattenpump - 200:- Startmotor - 500:- Bromsok - Ge mig ett bra bud! Eventuell frakt betalas av köparen. Grejorna finns i Göteborg nära Gamlestan. 0706-419608 franzen.anders@gmail.com
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
Nu är skrotbingen tömd, så nu får grejorna tillochmed plats i den.
Städning sker i veckan och då dyngar jag all förbannad skit som ligger och rötnar överallt. Skall sakerna byta ägare så sker det inom kort.
|
Uppdaterrar lite här med eftersom annonserna är halvdöda.
Huvudbromscylinder från en 325i -88 i mycket gott skick. BORTA! Begagnad vattenpump till M20 motor som känns bra och tillsynes helt frisk. FINNS KVAR! Startmotor från en M20 motor i kalasskick, helt genomgången, allt rengjort och nytt fett överallt. BORTA! Bakre bromsok till E30 i ett skick som är bättre än nytt. FINNS KVAR! Blästrade, grundade och topplackade. Polerade kolvar, honade lopp. ny renoveringssats. Vattenpump - 200:- Bromsok - Ge mig ett bra bud!
![]() |
SÄLJES
|
1562 besök totalt |