| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Hur och vart köper man delar för att bygga centrumbult
|
1722 besök totalt |
|
Hej. Min fråga är hur svårt är det att bygga om så man får centrum bult på bilen alltså fälgarna??? Vart kan man köpa delarna som krävs samt var hittar man nya eller begagnade race fälgar eller centumbults fälgar??? om man har vanliga coilovers typ Leda måste man byta dom med då eller det går att bygga på så det blir centum bullt med dom... Mvh Marco... _________________ Marco Sciacca Tunström. Toyota Supra Mk5 B58 |
||
|
Du har väl sökt innan du postade frågan?
Här har du iaf lite info. Tråden är rykande färsk... https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ /Anton Lillsund |
||
|
Tack
Jo vist har jag läst den. men tack ändå. Men det står ju mest om fälgarna. Jag vill veta vart man kan köpa delarna för att fästa fälgarna alltså allt som behövs runtomkring för att kunna montera en fälg med centrum bult... Tack igen Mvh Marco... _________________ Marco Sciacca Tunström. Toyota Supra Mk5 B58 |
||
|
Re: Tack
Till min bil så har jag fått naven tillverkade av en fräsverkstad utav 7075 alu. Att köpa dem färdiga kostar multum.. |
||
|
Hej Krille.
Tack för det tipset, då blir det kanske aktuellt att kontakta dig lite längre fram om jag kanske vill göra något liknande. Bilen är inte klar men jag börjar redan fantisera om fler modds som jag vill göra i framtiden. E man sjuk i huvet eller...
ok tack så mycket Krille ha det gott... Mvh Marco... _________________ Marco Sciacca Tunström. Toyota Supra Mk5 B58 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1722 besök totalt |