Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2305 besök totalt |
2007-01-28 Isbana i tavelsjö
ett snabbt besök idag mellan tvätt och husliga bestyr. Mycket bra väder och bra fäste i isen. tyvärr körde jag bara på helt vanliga vinterdäck, men skoj var det. ![]() Lite bilder.... ![]() Rally Ford, tyvärr hann jag aldrig att se den in action... ![]() Rally Golf visade att fwd går fort... ![]() 4wd audi körde så däcken tog slut... ![]() hela alfa gänget var ute och gasade hela dagen. övriga bilder finns här http://whatsnew.fotki.com/TraCkerSwe //Fredde _________________ Fredrik Markusson Bmw M3 E30 |
Det blev körning en helg till och det blev
en mycket trevlig dag ute i det fria med en massa sladdning.. Bra blandning av bilar och folk...jag låter bilderna tala... ![]() parkeringen ![]() En klassiker från Bmw på isen. Weber 45 matade 2 liter kultur. ![]() Standar volvo, det är skoj att vanliga bilar med normala däck luftas... ![]() Isbils audin ![]() 240 timmad med is-däck. ![]() Audi quattro ![]() Härliga Alfa gänget var på plats med god fart, skoj ![]() Bmw gänget i depån. Jag kommer igen nästa vinter lita på det och ett stort tack till Ingemar för plogningen. Fredde _________________ Fredrik Markusson Bmw M3 E30 |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2305 besök totalt |