| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 -96 Svensksåld 9700 mil
|
767 besök totalt |
|
Säljer/ byter min mkt fina M3:a: Full dokumentation. Svensksåld 9600 mil Estorilblå Ljusgrått skinn Klima Farthållare Carguard larm" Startspärr Stereo med steg 18" äkta AC SChnitzer Typ 3 med Continental Sport Contact II Slitsade skivor med nya belägg. OBS!!! Utan taklucka, elhissar bak, elstolar, drag etc. Med aluminiumdörrar => Lättast, styvast av alla 96:or Bytt Vanos ( BMW Solna 2006), magnetventiler, Inspektion 2 etc alldeles nyligen med kvitto. Nya bromsskivor med belägg, stålomspunna slangar och Castrol Racevätska. Nya däck Mkt mkt fin, som ny invändigt. Några små stenskott + en mkt liten repa på bakre kofångarens nedre del. Jag vet att det är en fin, ärlig och gedigen bil. Jag letade länge själv. Köpte den November -05 men har nu flyttat till Tyskland med min familj. Står i Halmstad ( avställd inne ) hos min svärfar. Bilder kan mailas vid fortlöpande intresse. Pris 150", vid byte lite mer ;-) ( Mit Evo 8/9, Subaru WRX Sti, Audi S4, Porsche 911 (i dagsläget) Med vänliga Hälsningar, Kaj Vestman _________________ Kaj Vestman |
![]() |
SÄLJES
|
767 besök totalt |