Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2065 besök totalt |
Kalendern för 2007 upplagd här på Rejsa nu!
Nu kan ni boka in så att kompisarna ser när ni tänker åka :-) https://rejsa.nu/ringkalender.asp Jag tänkte lägga in datumen för VLN och lite annat så man ser det osså, sitter o kikar på listan på http://www.nuerburgring.de/2_eventst Fråga: Är det här att kunna boka in sina egna dagar i kalendern här på Rejsa en bra funktion eller lite onödig? Inte så jättemånga som använder den tror jag... _________________ ![]() |
||
är det bara ringenkalendern?
för jag kollade på bankalendern uppe i menyn och den verkade inte funka överhuvudtaget för mig..... eller är den inte uppdaterad än? |
||
Jag uppskattar den! Trodde jag skulle bli först ut i år men blev slagen redan i starten
![]() Har väntat på att den nya skulle läggas ut! / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Re:
26/27 juni hålls den första "omgången". 30 juli / 1 aug hålls den andra. Jag tycker det är en bra funktion med ringkalendern förövrigt, kul o se vilka som åker ner och när ![]() /Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||
Tycker också det är en bra funktion, Magnus.
![]() Hoppas fler lägger in sin planering här, så man vet vilka bilar man skall hålla utkik efter. ![]() Tyvärr har jag själv svårt att långplanera så jag redan nu kan lägga in datum. Dock hoppas jag att kunna köra SportAutos Sportfahrerschule den 26-28/6, samt en hel del av dessa 17:15-19:30 vardagskvällar, då de oftast ger de flesta "fria" varven. Storhelgerna är mest sociala event, med långa köer. Trevligt på ett annat sätt, men inte så kör inriktat. Väl mött på Ringen, med mkt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: Nu har jag lagt in några troliga datum. Kommer säkert att ändras ett par hundra ggr under året och med kort varsel, men vad gör det. Bara det blir mkt körning. Inte så mkt öppet i år? Eller vad säger ni? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Re:
Ja varför inte, race med tomten det kanske vore något ![]() ![]() Det vore kul att ha en tid B to G med snöunderlag. Däckval?? ![]() Instämmer med Fredrik att kalendern är kanon ![]() _________________ Janko Lind |
||
Tycker att kalendern i år ser bedrövlig ut med väldigt lite tid för körning på eftermiddagar mitt i veckorna. Helgerna är ju kaos med alla dessa jäla 2-hjulingar och Engelsmän.
Ciao, J. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
Då har man uppdaterat sina datum då det finns "möjlighet" för mig att ta sig dit.
Snart skall man ha bil på plats, och då skall det åkas. Alles med reservation för framtida schema, basering, ekonomi mm. ![]() ABSTINENS!!!!!!!!!!!!!!! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2065 besök totalt |