| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Baslåda för Volkswagen Transporter *Ej längre aktuell*
|
884 besök totalt |
|
Säljer en baslåda, tillverkad särskilt för att passa mellan stolarna på en Transporter. Den bilen lådan suttit i är en -01:a. Förutsättningen för att kunna använda lådan i en Transporter är att den har två stolar, alltså ingen soffa på passagerarsidan. Den passar trots att handbromsen sitter där den sitter. Baslådan har en lättansluten högtalarterminal på baksidan. Högtalarelementet är från Biltema. Sluten låda med mycket dämpull, men saknar delningsfilter. Mugghållaren ingår som en bonus.
(Mycket praktisk får jag säga) Lådan finns i Göteborg nära Gamlestan. Eventuell frakt är väl inte direkt aktuellt då lådan är rätt bökig att skicka.
Det finns ett helt kit för smaskigt ljud i arbetsbilen. Där ingår denna lådan, ett fett slutsteg, elektroniskt delningsfilter, diskanter och kablage, samt beskrivning för en mycket enkel kabeldragning genom kupén till lastutrymmet där steg och filter satt monterat. Jag körde med standard högtalare i dashboarden. Hela kittet säljes för 2000:- Hör gärna av er på mail eller PM:a mig här på rejsa. franzen.anders@gmail.com Pris: 400 kronor för lådan.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
![]() |
SÄLJES
|
884 besök totalt |