| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Top-Gear på Kanal 9 27/2 kl 21
|
6 besök senaste veckan (4840 totalt) |
|
Tänkte bara tipsa om att Top-Gear kommer att sändas kl 21 den 27/2 på den nya kanalen Kanal 9. För er som har Canal Digital, så finns den nya kanalen på programplats 77. Det handlar bl a om Richard Hammonds krasch i höstas, när han höll på att stryka med.
Men mirakulöst nog klarade han sig!!! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
|
Re: Top-Gear på Kanal 9 27/2 kl 21
Tjena peeter! Va hittade du dessa uppgifter? har letat en bra stund utann att hitta en vecko tablå.... Vet du vilken dag motorjournalen ska sända
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
Har mina insertips!
Det är min svåger som översätter programmet, det var han som tipsade mig. I Expressens TV-bilaga finns programtablån för Kanal 9 med. EDIT: Motorjournalen vet jag inte när det kommer att ha premiär!? Såvitt jag kunde se i programtablån tom onsdag så kommer det inte att sändas innan dess i alla fall. Auto Motor & Sport skrev att MJ skall gå i Kanal 9 och där stod det även att Kanal 9 skall ingå i ComHems utbud och att kanalen skall kunna ses av 3 milj tittare. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
|
Då kommer vi inte behöva reta oss på översättningsfel, eller rättare sagt okunskap om ämnet, med andra ord. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
|
_________________ Niklas Larsson Läs världens rent subjektivt bästa blogg http://www.luftkyld.blogspot.com/ |
||||
|
Var det där ett konstaterande, eller ett undertryckt hot?
|
||||
|
Min gissning är att Motorjournalen börjar sändas efter denna säsong av Top Gear är slut på samma tid och dag. Förövrigt är det den säsong av TG som nu går i UK som ska börja sändas på 9an. Avsnitt 5 sändes igår i UK. /Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
|
Missa för guds skull inte avsnitt tre!!!
Hysteriskt roligt! ... Och skrämmande! Kan säga att Hammonds rullning med dragstern inte är deras enda nära-döden-upplevelse denna säsong ... ... Och då har bara fem avsnitt sänts.
För övrigt verkar de ha fått en helt obegränsad budget denna säsong.
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
|
Re:
Var på bibblan ett par timmar nu på eftermiddan å läste blaskor. Till min förvåning såg jag denna av en slump i hyllan
Typisk engelsk biltidning, dock mycket läsning å massor av reklam (i egen del längst bak...) _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
Re:
Ja jag hittade också kanalen i går men jag kan inte titta på den
Får samma skylt som på tex filmkanaler som man inte betalar för. Skickade ett mail till Boxer igår kväll men dom har inte svarat. _________________ Christopher Kent BMW 1M -12 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
6 besök senaste veckan (4840 totalt) |