| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Delrin
|
2677 besök totalt |
|
Har lite Delrin/POM svart över efter svarvning av bussningar. Svart stav 70 * 550 ~ 500:- eller bud plus frakt eller avhämtning. Kontakt: pererik@struve.se 0704-971304 eller PM _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
|
Re:
www.ironbill.se har också 70mm
Vill påpeka att svart DELRIN kostar mer än vit
40mm vit kostar 302:-/m och 40mm svart kostar 402:-/m hos www.ironbill.se Alla pengar jag får in går oavkortat in på mitt PG 90-konto för "Stöd Struves Corsaprojekt" _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
|
om man kollar på nästa sida hos ironbill så har dom längre bitar i 70mm
Meterpriset är mindre än man tror
_________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||||||
|
Re:
Är det annorlunda spec på svart och vit
Vad skiljer dom åt? 70mm/500mm för 439:- eller 70mm/1000mm för 775:- Missade en sida när jag kollade
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re: S: Delrin
Priset är diskuterbart står det ju
Sedan så tillkommer 100:- på ordrar under 500:- hos ironbill, detta är det dårligt med info om på deras hemsida _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
|
Re: S: Delrin
Inte bli upprörd nu
Jag är intresserad av om du vet vad skillnaden mellan svart eller vit är och jag blev chockad av att ironbill var så pass billiga. Själv har jag betalt betydligt mer för plast än vad du begär
om du vill så raderar jag mina inlägg _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
"Kimrök används även för att öka slitstyrkan i elastomerer (gummi). Ett bildäck innehåller tex en tredjedel kimrök. Kimrök blandat med en elastomer ökar brottförlängning, nötningsbeständighet, utmattningshållfasthet samt ger ett UV-skydd och ger lämplig styvhet åt materialet." Källa: wikipedia.org _________________ Fredrik Ljungkvist |
||||||
|
Re:
Tackar _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Dude>> No hard feelings
Stratos>> Det var nästintill så säljaren så också, därför kostar svart mera, tack för uppfriskningen av mitt minne. _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
|
Re:
Plus frakt så, men då blir det billigare med mitt pris ovan
Annars kan det lika gärna ligga som hyllvärmare _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2677 besök totalt |