Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Urethanbussningar
631 besök totalt
bmwsson

Här sen Jan 2003

Trådstartare
Urethanbussningar

Jag monterade PowerFlex urethanbussningar på min bil runtom för två år sedan. Den ena till krängarna fram sprack vid montering, för tajt passform. Dom bakre till bärarmen hade lite väl lös passform, fick lov att byta en för några veckor sedan. Den var klart bättre med ändrad form dessutom. För en vecka sen sprack den ena till bärarmen fram. Tänkte, nu fan får det vara nog. Så jag mailade till tillverkaren i England för att gnälla lite på deras produkter, för det var ju knappast så jag förväntade mig någon hjälp efter två år. Dagen efter höll jag på att ramla av stolen. Dom frågade vad jag behöde och sa dom ska skicka det så fort som möjligt. Helt utan vidare faktiskt, dom tog mig på mina ord. Verkligen ett just bemötande. Här säger företagen bara "de känner vi inte till, det har aldrig någon annan".

Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Trevligt med företag som ställer upp för sina kunder.

En av mina bärarmsbussningar gick sönder på Sveistad.
Jag mailade till www.ecstuning.com och beklagade mig.
Jag kan säga att det går väääldig segt med kontakten
mail-ledes.... Har mailat fram och tillbaka i en månad
nu, och de är inte direkt samarbetsvilliga. Men eventuellt
så håller de på att mjukna.

Bamsefar
Lidingö
Här sen Mar 2003

Namndispens
Namndispens

Förvisso ganska så rejält OT:

Jag har en hemmabio från TAG McLaren Audio (en liten "sidofirma" till TAG McLaren...). TAGs servicenivå är något i hästväg, jag har haft två mindre problem med min DVD32R (DVD-spelare) och vid första tillfället så ersatte dom i princip hela innanmätet + bakstycke/undersida, och vid andra tillfället då den toppladdade dörrmeknismen i kombination med servosystemet böjade få problem så vart det nytt resten plus senaste hårdvaran på insidan. Och jag vet att jag inte är ensam om den servicenivån... Och då skall man ändå veta att jag inte varit sådär superpositiv till den råa prestandan som DVD32R presterar...

om företagare bara visste hur mycket gott det gör när man får den nivån på efterservice trots att garantier och dyligt har slutat att gälla thumbs up thumbs up

Allmänt banåkaforum
Urethanbussningar
631 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande