| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: R-däck (235-17) + EVO 9 grejor (belägg, fjädrar, kränghäm
|
862 besök totalt |
|
Jag är intresserad av att köpa följande grejor till min 9a. * Swift fjädrar (finns speciella som är gjorda för bilstein dämparna) * PF97 belägg fram (eller motsvarande Ferodo, Pagid, Endless osv..) * Bakre kränghämmare (Cusco, Perrin eller annan likvärdig) * Nya eller lätt beggade r-däck 235 breda 17 tum. PM eller andersbellund@hotmail.com _________________ Anders Berglund |
||
|
Jag har lite R-däck, alla Dunlop Direzza H1.
En uppsättning 225/45-17 som har gått fem-sex banträffar med ca 3-3,5mm kvar ingen är på slitagemarkeringarna (nya har 5mm mönsterdjup) Sex st nya 245/40-17 _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Re:
Inga 235? Tror 245 blir lite för brett på 8 tum fälgar. _________________ Anders Berglund |
||
|
Tyvärr inga 235, har också tillgång till två st nya 225/45-17.
Dunlop rekomenderar 8-9½" fälg med 8½" som optimal så 8" är väl på gränsen för smalt. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
![]() |
SÄLJES
|
862 besök totalt |