| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: R/C bil, värsting :-) 1/6 FG Marder 26cc
|
2241 besök totalt |
|
FG Marder - 05 1/6 !
Vikt ca 7kg, 60-65cm lång rattradio, saknar failsafe (Failsafe gör att motorn stryps när bilen kommer uom räckhåll för radion, kostar ca 300 kr) 14 kgs servon dubbla bromsskivor i kolfiber bak. 26cc 2-takts motor, varvar ca 20 000, bara tanka & gasa, aldrig behöva oroa sig för att kolv eller glödstift tar slut. K&N filter två nya främre undre bärarmar monterade & specialförstärkta med breda buntband som hindrar dem från att hoppa isär som de annars lätt gör 3 uppsättningar däck på fälg, varav ett set är asfaltsdäck. (Ett set kostar ca 1000kr i butik) 0-90 KMh ca 2-3 sekunder. beroende på utväxling ! karossen är sliten, men sitter iaf ihop, ny kostar ca 800kr. Vingen saknas, men när den hittas i förrådet så lämnas den till köpare. Nypris ca 14 000... med allt - Jag gav 6500 fär 9 månader sedan & vill nu ha 4000kr _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
|
Rc bil
Hej Jag är intresserad av din fräcka rc bil. Har du den kvar fortfarande så hör gärna av dig till mig så kan vi säkert komma överens om något. Maila eller ringa m.arnoldsson@hotmail.com eller 0737 858977 _________________ Magnus Arnoldsson |
![]() |
SÄLJES
|
2241 besök totalt |