| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: M3 E36 bromsok. (fram)
|
7090 besök totalt |
|
M3 E36 bromsok från 95,höger och vänster, halv bra skivor (skivorna duger om man vill provamontera/köra, jag tar inte betalt för de) och broms belägg ingår. Pris = bud Köparen betalar ev frakt.
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
|
Re:
Menar du M3 E36 frambromsarna på andra E36 fjäderben? Tyvärr kan jag inte svara på det, men fråga på AP forumet så får du säkert svar på din fråga där! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
Abbes prylar är alltid fungerande och välputsade.
Puts-Abbe gillar sånt
Vad ska du göra nu Abbe ? Montera original bromsarna ? _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
|
Re:
Navet från M3 måste användas till M3 bromsarna, passar inte med nav från annan e36 _________________ Stefan Stolpe |
||||
|
Re:
Tjena Hobbe, japp, jag ska åka med original bromsarna igen. Dels räcker de långt för mig, dels så har jag bredare spårvid fram än bak med E36 bromsarna vilket jag inte tycker om, men huvud orsaken är att BBS fälgarna tar i innerskärmen, vilket det inte kommer att göra med original bromsarna!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
_________________ Mappar och bromsar bilar med Dynapack 5000nm chassidyno. Utför flockning i 40olika färger. http://www.dynotech.se |
||||
![]() |
SÄLJES
|
7090 besök totalt |