| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Yamaha YZF 750 R -94
|
1360 besök totalt |
|
Nu ska jag sälja min hoj. Jag köpte den förra sommaren utav min morbror som haft den i ett antal år innan. Min morbror har bytt drivpaket samt fram- och bakdäck som fortfarande är väldigt bra mönster i, tror även han har bytt bromsbelägg för det ser ut att vara en heldel kvar på dem. I vintras så bytte jag packningarna i slavcylindern till koppling, det verkar vara ett vanligt problem att den börjar läcka. Jag har även bytt olja och filter. Jag rensade även bort de lila och oranga klistermärkena som sitter på den från fabrik, så nu går den enbart i Grå/svart. Den är importerad till Sverige 1996 * Bra drivpaket * Fina däck med bra mönster * Ny servad med olja och filter * Ung 4300 mil Under tiden i min ägo så har jag hunnit med 3-400 problemfria mil. För att vara sporthoj så är den billig i försäkring, jag ger 5600kr halvförsäkrat i Linköping. Motorcykeln står i Linköping och väntar på en ny ägare som kan ge den en massa nya roliga mil i sommar. Ring mig, Henrik på mob: 0707408925. 26500 kr http://www.blocket.se/vi/11700751.ht |
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1360 besök totalt |