| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Fälgar till locost
|
1 besök senaste veckan (1729 totalt) |
|
Hejsan! Jag söker efter billiga fälgar till mitt locostbygge. Ford bultcirkel 4X108 Helst med lite ET på bakre hjul å mycket ET på främre (40 kanske) 13" eller 14", 6"- 7" bredd sitter det däck på är det ju en fördel. Helst kring halland (falkenberg) /Janne _________________ Janne Ojanen |
||
|
Jag har 14" med ganska högt ET både fram och bak (körde med bred taunusaxel förr) Kanske går att fixa med spacers?
Det ligger 165 däck fram och 185or bak. Ganska slitna. Finns i Ljungby. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
Re:
Dom är nog 5,5 och 6" eller liknande. Passar iaf till 165or och 185or. Ska försöka hitta en bild nånstans. De är fusksplittfälgar med 5 breda platta och kantiga ekrar. Har även framskärmar som passar till hjulen. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
Kan detta var något kankse??
Fyra stycken nästan "nya" (lite använda många år gamla) fälgar av märket Revolution Wheels, med godkännda däck. Bakfälgar 15*10 tum och fram 14*7 tum bultmönster 4*108. Bak sitter det två Yokohama A008 halvslitna och fram sitter det två Yokohama S306 något mer slitna.
Prisidé: 3 500:- |
||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (1729 totalt) |