Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 27 besök senaste veckan (3566 totalt) |
2007-06-30 Lazzat RS Challenge Delt. 2 Lunda
Nu är det strax dags för andra deltävlingen i Lazzat RS Challenge 2007. Den går av stapeln på Lunda den 30/6. Har du en besiktad bil som du gillar att svänga med så kan du vara med och kriga. Vi har en klass för bilar med gatdäck och en för bilar med R-däck. Övriga regler finns på Stockholms Bilsportförbunds websida. Anmäler sig gör man till sandra@lazzat.se där man berättar vad man heter, vilket regnummer bilen har, vad man kör för bil och slutligen vilken av de båda klasserna man tänkt köra. Vi har satt ett tak till 40 deltagare så när ni anmäler är förutsätter vi att ni dyker upp. Det som krävs: * Bilen ska vara besiktad, skattad och försäkrad (minst trafik). * Du ska ha B-körkort. * Hjälmkrav (cykelhjälm ej godkänd). * Handskar. * Heltäckande klädsel (ej fleece). * SBF-anknuten FÖRARlicens Tider: 8.30-9.30, Besiktning, ankomst efter 9.30 är ej accepterat 9.30-9.50, Förarmöte och bangenomgång 10.00-?, körning Kostnad: 250 kr för medlemmar med licens 300 kr för medlemmar som löser pr-licens 300 kr för icke medlemmar med licens 350 kr för icke medlemmar som löser pr-licens Var noga med att vara i tid! _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
||
Jag kan locka med att vi f.o.m nu kommer kunna ha mellantid oxå. Tidtagningen är utbyggd för dragracing, och det finns kabel/fotocell för att placeras 201 meter bort på banan och mäta mellantid
![]() _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||
Jag är sugen, men har inte bestämt mig än då jag kanske måste göra annat...
![]() Vad menar ni med utbyggd tidtagning, är det ngt liknade som Lelle körde för nåra år sen på tullinge? Chevan är svår att ratta runt bland konor (eller är det föraren som har svårt kanske...) ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Re:
Ja Lelle mätte ju hastigheten mitt på banan, det kan vi oxå göra, eller ta en mellantid. Personligen gissar jag att mellantid är det mest intressanta i en konbana av vår typ. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||
Jag är lite sugen. men just nu har jag inga kammar i motorn, så jag vill se att jag får igång skrotet innan jag anmäler mig.
Har ingen licens, men man kunde tydligen lösa en PR-licens. eller? _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||
Re:
Lunda nordöst Uppsala. Kika här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() |
||
Re:
oj, hoppas det finns platser kvar!? Har anmält mig idag till Sandra! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Hoppas också på platser kvar.
Har idag anmält mina bilar svart 944 och en BMW 320. Siiiit och pannkaka, BMWn vill inte vara med. Den läcker olja som ett soll. Tyvärr blir det bara Porschen. Mvh Conny _________________ Conny Larsson ------------------- BMW E46 330i BMW 325M E36 BMW M5 E39 Hamann Edition BMW SC #461 |
||
Re:
Konstigt att de är så svårt att få ihop deltagare. ![]() Jag har ivarjefall anmält mig, tidigt. Är det bil, förare eller en kombination som gäller i sammandraget? Kan man byta bil och rejsa under samma flag så att säga? _________________ bmw bmwsson |
||
Den här helgen händer det en hel del inom motorsporten. Bland annat rallycross EM i Höljes, Gatebil på Mantorp och Dragracing i Västerås. Jag tror och hoppas på att det är anledningen till att så få har anmält sig.
_________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Hej alla glada.
Är på semester på Gotland, så jag kommer o missa del2 (dock kommer Gotland Ring förhopningsvis få sig en besök ![]() Väl mött på nästa träffen (R-däck inköpta ![]() Trevlig sommar Micke / Skoda RS _________________ Mikael Kazjdan ------------------ E90 335iA M-sport - 08 F11 520dA Touring - 12 (min far) Tidigare: E90 320dA - 07 Golf V R32 DSG - 3st! E34 M5 3.8 - 92 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 27 besök senaste veckan (3566 totalt) |