Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3207 besök totalt |
Debug mode och multipelposter
Ja, detta dyker upp vid postning av inlägg, men postningen går igenom:
...har orsakat en hel del bubbelposter på senare tid. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
När du får debugmeddelandet så är posten oftast redan sparad.
Det går finfint att backa ett steg och testa förhandsgranskning. Har posten sparats så kommer den upp i bland de tidigare inläggen. |
||||
Försökte svara i min tråd och fick felmeddelande enlitgt nedan:
Error in posting DEBUG MODE SQL Error : Unclosed quotation mark before the character string ')'. INSERT INTo phpbb_posts_text (post_id, post_subject, bbcode_uid, post_text) VALUES (556713, '', '1c416ac7ac', '') Line : 251 File : functions_post.php Inlägget är bortklippt i felkodsstringen. Inlägget sparades inte som beskrivet tidigarwe i denna post. Har provat både ifrån min hemdator och ifrån jobbet. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Re:
Felet du fått verkar ju vara postinnehållsrelaterat (temporär feltolknng eller nåt skräptecken som stör). Eller hade du knasigt innehåll i posten som du kan reproducera felet med? |
||||
Re:
Jag hade 2st / och () men provade att ta bort dessa utan att det blev något bättre ![]() Mvh "datoridioten" _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
_________________ /Anton Lillsund |
||||
Re:
Jupp såna som det är över e i é får inte ligga lösa (över mellanslag) tydligen Nåt måste ju användas som start och slut på stängar (inlägget) i SQLen ![]() |
||||
Re:
Då förstår jag, hade satt ett sådant tecken efter SBF(tecknet)s Tack tack. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
får "ofta" detta felmeddelande när jag skall posta!
Error in posting DEBUG MODE SQL Error : Unclosed quotation mark after the character string ')'. Vad gör jag för fel!? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
Re:
Får du felet utan att ha nån fnutt i texten så kan det vara nåt annat (Browser/OS?). |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3207 besök totalt |