Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 8118 besök totalt |
Re:
om det blev..! Helt perfekt!! ![]() ![]() ![]() ![]() Du har möjligt vis inte fle... ![]() Bilder på Gevalia också ser jag.. Då blir Daniel glad! ![]()
Jag är bara en glad amatör som försöker efter bästa förmåga.. ![]() Tror att jag tog över 400 bilder....tvivlar på att 40 av dom är riktigt bra. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Det är mycket som blir suddigt...men inte riktigt allt..
![]() ![]() Nån som kan gissa vad detta är? ![]() ![]() ![]() Godnatt på er! ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Underbara bilder Pär och Tobias från en skön dag. Jag gillar nog ändå
"vanliga" banmöten bäst; både bil och förare får kyla ner sig! ![]() Jag kommer att lägga ut min "kärring-snurrning" inom kort. Fattar inte vad jag gjorde, men det blev bra på film... ![]() Pär: Du låg ju bakom mig några ggr, så jag ser gärna att du FTPar upp den eller vad det heter. ![]() Ses på klassik imorgon alla "gammel-bilar" om det torkar upp. _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 ![]() GEVALIA, ett snabbkaffe |
||||
Re:
Självklart kompis! Ge mig bara lite tid så ordnar vi det. Har hittat en filmsnutt med Gevalia. Skall kolla om ni fastnat på fler ställen.. ![]() Nä..var var jag nu..? Visst ja! ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Såja Daniel, här har du ~3 minuter av Gevalias svansföring..
![]() ![]() (vill du ha filmklippet i originalformat så fixar vi det..bara hojta till!) Lite mer bilder kanske? ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Re: Kinnekulle
Hittade bara dom här bilderna på din, tror det är din röda i alla fall.. ![]() ![]() ![]() _________________ Dan Winberg |
||||
Ha, ha Pär hade jag inte sett dig ute på banan hade jag trott du lagt hjälmen på
hyllan och börjat som fotograf. ![]() som regnummer (åkte bakom ofta), så den borde vara lätt att hitta. ![]() Underbart med filmen på Gevalia. Jag har ju originalet inifrån, så det kunde bli coolt att klippa ihop din omkörning. Tjingeling _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 ![]() GEVALIA, ett snabbkaffe |
||||
Fortsätter i den här tråden med söndagens körning.
"En liten film om en jaffa-omkörning" :-) http://www.youtube.com/watch?v=PwiYD _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||
Kul bana, har inte kört på Kinnekulle så värst mycket förut. Förvånades lite av att hur bra dom äldre 11:orna gick på Kinnekulle, banan premierar verkligen lätta bilar.
Tyckte att det flöt på bra med open pitlane, synd bara att jag var tvungen att avsluta körpasset vid 12:50 eftersom bensinen tog slut alldeles för snabbt ![]() _________________ Rehan Mirza |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 8118 besök totalt |