| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Någon/några träffar snart som tillåter mig att köra ?
|
1 besök senaste veckan (1461 totalt) |
|
Tjena Har byggt ihop min bil och ska i augusti ner på bilsport superstage och köra... Men skulle vilja få prova bilen lite på bana / konbana innan.. Men till mitt problem, den är obes... Och har inte fått någon tid förens jätte sent i höst ännu... Så finns det någon vänlig arrangör som skulle kunna släppa ut mig och prova bilen lite? Helst i krokarna runt västerås. MVH _________________ Mikael Olsson |
||
|
Finns typ inga banor här i närheten känns det som
Är inte Gelleråsen (Karlskoga) närmaste riktiga banan? Vet inte vad det finns för mindre banor i närheten förutom den i Sätrabrunn, men den är ju inte helt asfalterad.
_________________ Nicklas Jäderlund |
||
|
Re: Någon/några träffar snart som tillåter mig att köra ?
Ring till besiktningen varje dag precis när dom öppnar, det brukar finnas tider över! _________________
|
||
|
Har inte Uppsala fortfarande obokade besiktningar? Isåfall är det ju bara att åka dit, närmaste väg till besiktningen får man ju köra...
Själv besiktigade jag nästan 50 mil hemifrån... Fast från garaget där bilen står var det iofs bara drygt tio till den stationen...
Edit: Fel av mig, Uppsala har inte längre den möjligheten...
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
|
Du är välkommen att köra med TPC på Knutstorp den 15 Juli , bilen behöver inte vara besiktigad men välfungerande. _________________ --VVTS-- |
||
|
Låter fint, dock var det ju inte direkt i krokarna, ca 50mil... men men.. Får se om jag inte kommer dit iaf. Hur/var/när är det med annmälning? kostnad? MVH _________________ Mikael Olsson |
||
|
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1 besök senaste veckan (1461 totalt) |