Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Någon/några träffar snart som tillåter mig att köra ?
1454 besök totalt
Ozze
västerås
Här sen Nov 2004

Trådstartare

Tjena

Har byggt ihop min bil och ska i augusti ner på bilsport superstage och köra... Men skulle vilja få prova bilen lite på bana / konbana innan.. Men till mitt problem, den är obes... Och har inte fått någon tid förens jätte sent i höst ännu...

Så finns det någon vänlig arrangör som skulle kunna släppa ut mig och prova bilen lite? Helst i krokarna runt västerås.

MVH

Västerås omnejd
Här sen Dec 2004

Finns typ inga banor här i närheten känns det som Är inte Gelleråsen (Karlskoga) närmaste riktiga banan? Vet inte vad det finns för mindre banor i närheten förutom den i Sätrabrunn, men den är ju inte helt asfalterad.

MellanSverige
Här sen Jun 2003

Re: Någon/några träffar snart som tillåter mig att köra ?

ozze skrev:
Tjena

Har byggt ihop min bil och ska i augusti ner på bilsport superstage och köra... Men skulle vilja få prova bilen lite på bana / konbana innan.. Men till mitt problem, den är obes... Och har inte fått någon tid förens jätte sent i höst ännu...

Så finns det någon vänlig arrangör som skulle kunna släppa ut mig och prova bilen lite? Helst i krokarna runt västerås.

MVH

Ring till besiktningen varje dag precis när dom öppnar, det brukar finnas tider över!

Här sen Apr 2003

ozze skrev:
Men till mitt problem, den är obes... Och har inte fått någon tid förens jätte sent i höst ännu...

Har inte Uppsala fortfarande obokade besiktningar? Isåfall är det ju bara att åka dit, närmaste väg till besiktningen får man ju köra...

Själv besiktigade jag nästan 50 mil hemifrån... Fast från garaget där bilen står var det iofs bara drygt tio till den stationen...

Edit: Fel av mig, Uppsala har inte längre den möjligheten...

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

ozze skrev:
Tjena

MVH

Du är välkommen att köra med TPC på Knutstorp den 15 Juli , bilen behöver inte vara besiktigad men välfungerande.

--VVTS--
Citera
Ozze
västerås
Här sen Nov 2004

Trådstartare

Maciek Matwiejczuk skrev:

Du är välkommen att köra med TPC på Knutstorp den 15 Juli , bilen behöver inte vara besiktigad men välfungerande.

Låter fint, dock var det ju inte direkt i krokarna, ca 50mil... men men.. Får se om jag inte kommer dit iaf. Hur/var/när är det med annmälning? kostnad?

MVH

Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Allmänt banåkaforum
1454 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande