| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 07 demo och VGP...
|
3 besök senaste veckan (4665 totalt) |
|
Race 07 demo och VGP...
Japp nu finns de ett demo att ladda ner.. i smband med VGP (Virtual Grand Prix) kika in på www.vgp.se och läs mer där... Denna tävlings form ingår ju nu mer i SBF:s program och är man riktigt med nu så väntar fina priser eftersom... Och 100 000:- i vinstpengar i slutet som jag förstår de... _________________ Fredrik Sundvall |
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
Jag har samma problem, Laddar inte ner spelet, Fattar inte att dom måste fortsätta med steam,när det bara strular hela tiden, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
|
||||||||
|
Prova att ta bort den lilla installationsfilen som ni har laddat ner en gång. Ledda sen ner den igen så ska det nog funka.
Sen kan ni prova att stänga av STEAM och sen sätta på den igen. Då kanske det funkar oxå.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
|
Testade allt förut med Niklas Maravic i telefon och vi fick INTE det att funka överhuvudtaget
Edit: Var inne och kollade nu och nu har dom gått ut med att det ej fungerar pga strul med Steam,då finns det förhoppningsvis hopp om det
|
||||||||
|
Re:
Samma här det funkar inte als. Steam _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
Jag tror inte det är Steam som strular, utan att det är VGP's egna program. Steam har funkat så bra det kan för mig ända sen jag började använda det (när det kom helt enkelt) och ja, det är mycket gnäll tycker jag :P Tycker det är konstigt att det har varit såna problem med Race & Steam men inte med något av dom spelen jag spelat. Har på senare tid spelat både CS 1.6 och Source, lite Red orchestra osv och det har alltid funkat bra!
Hoppas i alla fall att ni, VGP, får rätt på det så man kan få spela!
|
||||||||
|
Håller med Emil, det har varit mycket gnäll på steam här och själv tycker jag det är konstigt. Använder själv Steam ganska mycket med CS och HL2 och tycker det funkar galant. Kunde också som sagt ladda hem och spela VGP Demot utan några som helst problem.
_________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||||
|
Jo vist Steam kanske funkar med andra spel, Men när det gäller Racing så tror jag inte det är många som har någon bra erfarenhet av det, o varför dom ska krångla till bra bilspel med Steam när det fins andra system som fungerar bra fattar jag inte, Med andra racing spel får man fixa egna skins men inte på Steam,Vad är det för jäkla politik, fortfarande
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
Det är ju inte Steams "fel" att man inte får modifiera skinsen i RACE, det är ju Simbin som valt att göra så för att kunna släppa tilläggspaket och nyare versioner. Finns tex flera hundra mods till HL1/2.
_________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||||
|
Re:
_________________ Ainis Noritis |
||||||||
|
Re:
ok, Kanske hade fel när det gäller skins, men har för mej att det var någon som klagade på Steam när WTCC kom,Just när det gällde att lägga in egna skins, Men kan i alla fall inte gilla Steam, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
Re:
Det sjuka är att det funkar klockrent för vissa och för oss andra funkar det inte överhuvudtaget.och jag har INTE klagat på Steam utan blir bara förbaskad att jag ej får igång det Det funkar förresten fortfarande INTE för min del???
|
||||||||
|
Re:
Samma här det händer inget, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
Re:
Funkar nu tack vare detta http://speedzone.se/index.php?topic= _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 07 demo och VGP...
|
3 besök senaste veckan (4665 totalt) |