| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Quaife Diff, Exedy Steg1 koppling & svänghjul; CTR/DC5
|
2 besök senaste veckan (1010 totalt) |
|
S: Quaife Diff, Exedy Steg1 koppling & svänghjul; CTR/DC
Som topicen lyder, TYVÄRR så måste jag sälja min diffbroms, koppling och svänghjul, allt är helt nytt, aldrig använd. Passar på Honda Civic Type-R, Integra DC-5, bilar med K20motor/låda. Köpte detta i våras, men har köpt så mkt annat till bilen som kostat, och nu när det gäller så har jag inte råd att montera det pga. andra utgifter. (Inget fel på min koppling, köpte det bara för att, när ändå allt skulle av, så kunde man likagärna sätta på lite bättre grejer) Det gäller alltså Quaife Diffbroms, bland de bästa diffarna som finns, verkar tåla riktigt mkt, samt diffar mkt mer än t.ex. JDM lådan. Exedy Steg 1 koppling, med deras lättade svänghjul, väger endast 3,9kg. (Väger 7kg på pre-facelift samt 4,7 på facelift) Nypris på Quaife fraktat från England är 8500-9000kr. (Det är det billigaste man kan hitta inkl. frakt till Sverige) Nypris på Exedy koppling samt svänghjul i Sverige 9000kr +moms, alltså drygt 11tusen kr. Mitt pris på diffen: 7500kr. Koppling samt svänghjul: 8500kr. Paketpris på allt: 15000kr. Ni kan nå mig här via PM, skriva i tråden, eller ringa 0735-936760 MVH István _________________ István Csiszár |
![]() |
SÄLJES
S: Quaife Diff, Exedy Steg1 koppling & svänghjul; CTR/DC5
|
2 besök senaste veckan (1010 totalt) |