Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
8765 besök totalt |
S:/B: Banpreppad Porsche 944 N/A -83 Bud??
Måste tyvärr göra mig av med bilen efter alldeles för kort tid ![]() Det är en banpreppad 944, bur från GT motorsport, Bilsteindämpare och HRfjädrar, Toyo R881 däck mm. Bilen är orginal i motor/låda, går trevligt. Rör på sig bra med orginaleffekt och vikt på ca 1080kg Med fixade bromsar och injustering av chassi så har man en snabb bil för vettiga pengar! Perfekt vinterfix. Bilen är obesiktigad pga. problem med bromsarna(huvudcylindern vill inte som jag vill) För ytterligare info PMa, ring 0738-405476 eller kolla i förra ägarens biltråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=16494&sid=fe5ac9d924e577f75c90d7837d039e91 Byten/delbyte är som sagt intressant och bytesvärde ligger väl runt 50kkr, billigare vid köp! En lite gatvänligare bil är det som gäller vid byte. Pris: 45kkr _________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||
Nja, hade det varit en 318is så hade det funnits intresse av ett byte, är dock ej intresserad av en vanlig 318. PM:a mig gärna om du vill ha mer info/komma och kolla på bilen.
Mvh 'Ronnie _________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||
Försöker igen då...
![]() Intressant delbyte kan vara Bmw S38 motor/drivlina alt. komplett M5a med scysst drivlina. Andra trevliga motoralternativ till Bmw kan också vara av intresse, tex. välbyggd M20 2,7 osv. _________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||
|
||
Ingen öht. som ens är lite intresserad? Är det bara för att den är brun?
![]() _________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||
Nu ännu billigare. Om ni väntar några månader till så kanske jag skänker bort den.. Nu behöva pengar och framförallt garageplatsen.
http://www.blocket.se/vi/14350210.htm _________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||
You bet. Tillbringar sin tid i kalmar och lär nog få göra så ett par år framöver.
Hoppas bara att 1 månads mekande och 8 varvs gasande inte är en fördelning jag kommer se mer av i framtiden ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Vi vill se en biltråd. Det är det enda vi begär. ![]() _________________ -- |
||
Efter A-torp... Skall handla öl, jordgubbar, Cadillac, baka, fira av Birgander, stryka, spela minigolf, festa med jobbarkompisarna och lite annat först. Men status för dagen är utskjuten lambdasond och drivknutar som knakar på heltid...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Ja jaaa.. Vi får väl vänta lite.. Jag själv försöker starta en biltråd senast tre timmar efter att jag köpt en bil, annars är risken att jag hinner sälja den igen - och vad f-n ska man skriva då? ![]() _________________ -- |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
8765 besök totalt |