Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2007-08-02 Ring Runners of Sweden - Kinnekulle
2490 besök totalt
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168


Trådstartare
Var och inspekterade ändringarna på Loaded när Ringrunners hade träff på Kinnekulle och passade på att göra en shakedown med den 1 dag gamla kameran . Inga mirakelbilder men det är otroligt hur mycket lättare det blev att fotografera med en DSLR (Digital Systemkamera) än med en vanlig mindre.

(Några bilder är tagna av Anton 'zhukov' Ekblom).

Håll till godo

Samling i depån



964


997 Carrera S


Cayman


F430


Loaded



997 GT3RS




Rejsas very own



Nu ska här läsas instruktionsbok!

/MVH Martin

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540



great pics!!! Å så fick vi Kinnekulle registrerad i Driftbox så Magnus T kommer ladda upp den efter helgen.

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41535

Forumägare
Forumägare

gladiatorn skrev:
great pics!!! Å så fick vi Kinnekulle registrerad i Driftbox så Magnus T kommer ladda upp den efter helgen.


Har plockat ut banprofilen ur boxen o skickat till Herr Bergin som konverterar den till en korrekt banlayoutfil i helgen (har han loooovat )


ooootroligt kul att äntligen ha Bilstein PSS9 club sport kitet påskruvat på bilen och allt lirade precis som det skulle!!!!! Wooohooo! Fick skruva lite på rattarna på dämparna för att bilen inte skulle vara vansinnesdriftingbilinställd som den var första passet Sista (fjärde) passet var balansen MYCKET trevlig. Blir kanon att åka till Knutstorp nu i helgen!!!! Stort tack till dig Anders för gästinbjudan till en RingRunners-outsider-utböling-bara-gäst som jag var ! och tack till RR att jag fick komma! Mer bilder på min bil (om det finns) uppskattas enormt för jag är nyfiken på hur mycket chassit kränger, niger osv... Det ser ju riktigt vettigt ut på bilderna ovan! Tidigare hade jag vissa tendenser att rumpan for upp väldigt högt i vissa lägen (inbroms/turnin) även diagonala rörelser. Men nu pruttade bilen på riktigt bra (den blev väl inspirerad av allt racigt sällskap på banan o ansträngde sig extra att funka thumbs up !

_________________
Magnus Thomé
Citera
RL
Norrköping
Här sen Dec 2006
Inlägg: 11



Hej,

den gröna 997 GT3 RSén är inte vår. Det är en annan bil som dock har ungefär samma utrustning som vår.

MVH

Richard OCL

_________________
Richard Lundqvist
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168


Trådstartare
RL skrev:
Hej,

den gröna 997 GT3 RSén är inte vår. Det är en annan bil som dock har ungefär samma utrustning som vår.

MVH

Richard OCL



Tjena Richard, tack för det. Ändrar .

Ja eran har likadana fälgar fast svarta va? Kom jag på nu.

/Martin

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
Eftersnack
2007-08-02 Ring Runners of Sweden - Kinnekulle
2490 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande