Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2561 besök totalt |
S: Porsche 944-84 Banåkabil *SÅLD*
Hej. Jag har bestämt mig för att sälja 944:an till förmån för M3:an. Förutom standard för dessa modeller har denna uppdaterat chassi samt en del extra delar. Allt med tanke på bankörning. Sachs Grupp A fjäderben med HR fjädrar, 80Nm Justerbara fjäderbenslagringar från Sanden. 26,8mm krängningshämmare monterad i superflex Främre bärarmar sitter med superflex. Bak sitter det Bilstein stötdämpare med 30Nm hjälpfjäder. omindexering gjord för att få rätt höjd. 19mm krängningshämmare, justerbar i tre läge. Monterad i 968CS hårdare originalgummi. Metallmaster bromsbelägg fram. Stålomspunna bromsslangar runt om. Bilen har Fuchs fälgar. Fram 205x55x15 på 7x15" fälg Bak 225x50x15 på 8x15" fälg Däck: halvslitna Toyo Proxes Våren 2003 byttes Kamrem, balansrem och fläktrem. Sedan dess har bilen gått 2500 mil. Servicar är givetvis gjorda med jämna intervaller. Bilen ska besiktigas under veckan och säljes nybesiktigad och skattad. Pris: 43 000kr Hälsningar Peter Svensson 070-2014225 08-59255667 petergsvensson@msn.com ![]() ![]() ![]() ![]() Ratten ett halvt varv fel... ![]() ![]() _________________ Peter Svensson |
||
Hmmm, jag ska ju skaffa en bruksbil... Hade passat perfekt denna! Finns det vinterdäck?
![]() |
||
Re:
Jag ska kolla på en bil nästa vecka och så ska jag förhandla med den som har plånboken... ![]() ![]() Var står den? Bro? Är det i Stockholm? |
||
Re:
Byta jämnt vore ju trevligt men jag kan nog tänka mig att slänga med nån tusing. _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
2561 besök totalt |